網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

陳柏宇:【Hi陳羿辰】陳柏宇終於幫囡囡改名 __,陳柏宇,

有名喇~有名喇~囡囡叫羿辰呀!歌手陳柏宇(Jason)自從9月底榮升做爸爸之後,隨即化身做「炫娃狂魔」,除咗瘋狂喺社交網上載囡囡Abigail嘅得意相 ...


有名喇~有名喇~囡囡叫羿辰呀!


歌手陳柏宇(Jason)自從9月底榮升做爸爸之後,隨即化身做「炫娃狂魔」,除咗瘋狂喺社交網上載囡囡Abigail嘅得意相之外,又幫愛女開設一個全新帳戶。今日Jason終於宣布Abigail有中文名佢上載嘅出世紙上面寫有「羿辰」兩個字,佢留言話:「i now officially have a chinese name!!(我依家有官方嘅中文名喇!)」網民都紛紛留言同陳羿辰妹妹打招呼呀!

陳柏宇太太符曉薇(Leanne)接受東網訪問時表示:「阿女個名係搵師博改嘅,本來就唔識讀個『羿』字,但師傅讀一次,覺得好名好靚,『羿辰』、『羿辰』就改咗呢個名囉。(有咩特別意思?)冇乜意思㗎喎,師傅計咗囡囡個八字,覺得佢重金,我都唔係好識嗰啲風水、相學嘢。」她又說自己是基督徒,本不信風水、命理,但和老公的中文水平不高,所以諗住搵師傅改,因為對方識很多中文字,所以不是抱住睇相的心態,而只是別人的中文水平比他們高。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!