網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月9日 星期二

【前主播送嫁】張文采嫁消防員 姚雋彥:聽過你太多心事 __,張文采,

 消防員老公Benedict出場喇
「新聞之花」張文采(Wendy)今日結婚嫁消防員老公Benedict。新郎哥今朝一早出發,去到紅磡一間酒店接新娘;結婚日可以搣甩「主播頭」嘅Wendy ...


「新聞之花」張文采(Wendy)今日結婚嫁消防員老公Benedict。新郎哥今朝一早出發,去到紅磡一間酒店接新娘;結婚日可以搣甩「主播頭」嘅Wendy,今日出嫁將頭髮捲起,梳咗一個小髻,新郎接新娘後,就拖住新娘子喺酒店門外影相,穿上紅色旗袍嘅Wendy,一隻手攞住花球,一隻手拖住老公,夫婦二人甜蜜對望,一臉幸福!



前大台新聞主播姚雋彥同Wendy老友鬼鬼,今日更加成為男丁「姊妹」,同幾位同樣係大台前主播馬秀荃、李朗怡、盤翠瑩等人齊齊擔任伴娘團,姚雋彥在社交網貼上與其他「姊妹」跟新娘子的合照後,還留言謂:「聽過你太多心事,但已經不再重要,眼見你要做新娘,做蜜友的真想撒嬌。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



消防員老公Benedict出場喇 (左起)馬秀荃、李朗怡、張文采,另(右起)姚雋彥與盤翠瑩 (左起)馬秀荃、李朗怡、張文采,另(右起)姚雋彥與盤翠瑩
 姚雋彥:「聽過你太多心事,但已經不再重要,眼見你要做新娘,做蜜友的真想撒嬌。」

姚雋彥:「聽過你太多心事,但已經不再重要,眼見你要做新娘,做蜜友的真想撒嬌。」
互聯網圖片

互聯網圖片
互聯網圖片

互聯網圖片

鍾意就快D Share啦!