掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

【靚媽落注場場贏】富太李妮生女唔夠5個月 弗爆現馬場 __,李妮,

前亞姐李妮年中在美國誕下女兒,坐完月回港,這位媽咪除投入照顧愛女詩妍外,亦開始投入工作,幫手籌辦在海口舉行的《瓊港青年音樂會》,並擔任頒獎嘉賓。日前, ...




前亞姐李妮年中在美國誕下女兒,坐完月回港,這位媽咪除投入照顧愛女詩妍外,亦開始投入工作,幫手籌辦在海口舉行的《瓊港青年音樂會》,並擔任頒獎嘉賓。日前,身形幾乎弗過未生前的李妮,著主貼身白裙跟好朋友一起出現少田馬場,為老公送她的愛駒「洪荒駿駒」打氣,早前跑過第一名的「洪荒駿駒」,當晚亦跑第三。

當晚李妮落注買了幾場馬,結果全部都有斬獲,她說:「我其實係憑靈感,完全無研究,我嘅LUCKY NUMBER係12號,所以幾場都有買12號,結果都贏錢。」原來李妮94年選亞姐時,抽簽成12號佳麗,結果成當屆冠軍。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!