掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

【只做歌手搵唔到食】劉威煌賣奶茶曾感難受:有啲人會指指點點 __,劉威煌,

2009年因為《超級巨聲》入行嘅劉威煌,誇張啲講,近年好似消失咗咁。直到早前,慕名去銅鑼灣一嘗港女們甘願排兩個鐘隊去買嘅黑糖飲品,先至驚見劉威煌喺舖頭 ...




2009年因為《超級巨聲》入行嘅劉威煌,誇張啲講,近年好似消失咗咁。直到早前,慕名去銅鑼灣一嘗港女們甘願排兩個鐘隊去買嘅黑糖飲品,先至驚見劉威煌喺舖頭入面。

打工?原來,間飲品店係劉威煌親自喺台灣傾成代理返香港開舖,然後自己落手落腳打骰。咪睇佢間舖打晒蛇餅,收錢收到無停手呀,其實當初由幕前歌手轉為賣台式飲品時,劉威煌坦言有心理關口需要衝破,甚至有人會惡言相向令佢難受架!

「有啲人會指指點點。」劉威煌說:「即係有啲人會話:『咪好囉依家做珍珠奶茶,腳踏實地喇!』或者一啲可能見到你面善,跟住會好錯愕,甚至有啲客會驚,驚到以為我拍緊節目,跟住唔買嘢飲走咗去,我都試過。所以每一次發生呢啲嘢嘅時候呢,嗰一下就係壓力囉,可能因為咁要去廁所抖一抖,又或者調返去後面唔好見咁多人,呢啲我都試過。」

點解做做下歌手要轉行?原來佢19歲開始已不時做下生意仔,加上TVB能夠提供俾歌手嘅平台唔多,令佢都坦言「剩係做歌手搵唔到食」,於是2016年開始喺葵涌廣場經營第一間台式飲品店,直至而家以新品牌進駐銅鑼灣。

劉威煌相信力不到不為財,難怪《壹》仔現場所見,佢雖然作為老闆,但由落單、收銀、沖調以至包裝,每個步驟同工序,佢都有參與。「我負責嘅部分唔只落舖面,我哋仲有後面廚房部分,由煮出嚟到點樣落一張單,到點樣沖一杯嘢飲俾客,每個過程基本上我都要學晒。」

當初因為搵唔到錢,由歌手轉做賣奶茶。而家因為賣奶茶有穩定收入,劉威煌話歌手路有望重新出發:「我上年諗住唔出歌,但今年又有計畫再繼續喺唱歌上面落多啲功夫,因為有穩定收入或回報,令我可以喺娛樂圈上面放膽去衝呢,都唔會跌得咁傷。」

鍾意就快D Share啦!