掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

馬德鐘:清澄冇整容!馬德鐘一招9個月減20磅Fit晒 __,整容,馬德鐘,

效果好好喎!近年主攻內地市場的馬德鐘最近回港宣傳新劇,樣貌比以前年輕得多,卻惹來整容傳聞!他對此一笑置之,指因茹素近九個月而瘦了20磅,難怪弗到爆!曾 ...


效果好好喎!


近年主攻內地市場的馬德鐘最近回港宣傳新劇,樣貌比以前年輕得多,卻惹來整容傳聞!他對此一笑置之,指因茹素近九個月而瘦了20磅,難怪弗到爆!

曾在警隊做過「G4」的馬德鐘,可以說是「制服誘惑」最強演員之一,無論演警察、消防員、飛機師到近期出街的無綫劇集《跳躍生命線》中扮演救護員,觀眾也十分受落,他笑說:「可能我真係做過紀律部隊,嗰種自然流露嘅味道,同其他演員係唔同。」拍攝時正值夏天,演員穿着制服熱上加熱,他笑言在無綫長大已習慣:「反而好開心全廣東話拍劇,呢個都係情意結,呢套係好重香港味道嘅劇,喺內地唔會拍到。」

馬德鐘最近回港宣傳,身形明顯比以前更弗,樣子亦更年輕,惹來網民懷疑整容,他笑說:「唔會嬲!通常畀人講完整容都會好Hit,自己知唔係咪得!因為瘦咗冇晒水腫,隻眼睇落都大咗。」原來過去九個月減去20磅,多得屋企的「營養師」,他說:「依家靠植物性化學治療,即係食多啲植物、茹素,選擇食健康、有營養嘅食物,盡量少食肉類。事緣係太太開始先,覺得好健康,同埋拍咗《跳》劇對人生有啲感悟,身邊有朋友患癌、過身,覺得人生好無常,健康好重要,大概食咗素九個月,感覺成個人好輕鬆、好精神,身體好好。」

營養充足健康咗

馬德鐘現時基本上在家一日三餐都茹素,在內地拍劇時亦會親自下廚,但朋友聚會或應酬時也不會完全戒肉,他說:「雖然唔食肉,但其實每餐食得好飽,唔係淨係食菜,會食菇類、豆類、水果,白米就少食,會改為食意粉、通粉、藜麥,我哋唔係為咗減肥而淨係食菜,只要有足夠營養,食素就唔會唔夠體能,開始咗之後都冇乜病痛,感覺好好。」

服裝:Polo Ralph Lauren

髮型:Chris Cheung@IL COLPO Platinum

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!