掃呢頁CODE去手機

2018年11月2日 星期五

【爆相爆片】洗米華同正印老婆去東京 孻女羨童興奮機場跳跳紮 __,洗米華,爆相爆片,周焯華,

洗米華帶埋正印陳慧玲、兩個囡囡同阿爸去咗東京家庭旅行。
太陽娛樂揸弗人周焯華(洗米華)同MandyLieu爆婚外情後,仲生咗兩女一子,感情關係錯亂複雜,而正印陳慧玲(洗米嫂)幾乎同佢離婚,不過洗米嫂就大以大 ...


太陽娛樂揸弗人周焯華(洗米華)同Mandy Lieu爆婚外情後,仲生咗兩女一子,感情關係錯亂複雜,而正印陳慧玲(洗米嫂)幾乎同佢離婚,不過洗米嫂就大以大局為重,兩公婆感情最近緩和咗唔少,周家上下不時都會去吓旅行,好似8月就成家人去咗俄羅斯,同大仔周柏豪慶祝生日。



周家上下又出動去家庭旅行了,《蘋果》讀者鄭小姐就透過「爆相爆片」,日前(10月26日)喺東京成田機場見到佢哋,現場有洗米華兩公婆、二人所生嘅大女周梓潼同細女周善潼外,仲有周爸爸,還有一名女士等同一行7人。洗米華就一身運動打扮戴咗黑超,而洗米嫂就一身黑裝短褲打扮,鄭小姐表示:「當時大概晏晝兩點半喺入境大堂見到佢哋,見到洗米嫂就帶住細女過關,當時未見洗米華,去到拎行李位見到佢,佢哋一行人喺澳門搭飛機嚟東京。」眾人喺行李處聚埋一齊時,鄭小姐就留意洗米華兩公婆有交流傾偈,仲話:「佢哋細女全程活潑,揹住背囊跳跳紮周圍走,大聲講嘢,好興奮。」



洗米華近幾年都係左右逢源,不時要做空中飛人去倫敦探Mandy Lieu幾母子,又要陪屋企人去旅行,真係做齊人有兩頭家要有財力同體力先可以,仲有身邊兩個女人又接受嗰隻先維持到。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



洗米華帶埋正印陳慧玲、兩個囡囡同阿爸去咗東京家庭旅行。 洗米華同家人喺行李處聚埋一齊。 洗米華同家人喺行李處聚埋一齊。
洗米嫂照顧老爺同細女過關。

洗米嫂照顧老爺同細女過關。

鍾意就快D Share啦!