網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月26日 星期一

羅霖:前夫再婚細仔喊 羅霖麻木冇感覺 __,羅霖,

羅霖表示唔會再婚。藝人羅霖身穿紅色低胸裝出席《歡樂滿東華2018》記者會,她透露屆時會與十幾位華姐、港姐及亞姐一同行catwalk:「好特別,破天荒唔 ...


羅霖表示唔會再婚。


藝人羅霖身穿紅色低胸裝出席《歡樂滿東華2018》記者會,她透露屆時會與十幾位華姐、港姐及亞姐一同行catwalk:「好特別,破天荒唔同選美盛事嘅佳麗一齊,係歷史性一刻,除咗我哋啲前輩,仲有好多年青貌美嘅師妹,好多靚人睇!(行catwalk有冇生疏?)都好多年冇行,有叫啲仔指正下,大仔有興趣做model,都有啲研究。」

羅霖又指最近要安撫13歲兒子的情緒,因他從一些Auntie口中得知父親劉坤銘將再婚,羅霖就指自己對前夫再婚沒有感覺:「阿仔知道之後忍唔住喊,佢覺得有啲hurt,我就麻木晒,冇乜影響到我,都祝福佢嘅,之前去完以色列,覺得每日最緊要開心健康,多啲工作,照顧好父母同囝囝。(如果你再婚,細仔會唔會都傷心?)應該唔會,因為我哋一齊住,講咗如果對方唔接受我啲仔,我一定唔會再婚,不過依家冇諗,起碼啲仔畢晒業先,相信我都有排孤單,不過有好多囝囝嘅愛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!