網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月26日 星期一

【每日壹爆|中環食越南粉要知租金】蔡瀾牛肉粉定Brass Spoon 好? __,蔡瀾,

喺中環嘅打工仔都好唔易捱,食碗越南粉要百幾銀先落到樓。有兩間長龍越南粉鋪頭,價錢都好叮噹馬頭,就係威靈頓街嘅「蔡瀾越南粉」同埋砵甸乍街嘅BrassSp ...




喺中環嘅打工仔都好唔易捱,食碗越南粉要百幾銀先落到樓。有兩間長龍越南粉鋪頭,價錢都好叮噹馬頭,就係威靈頓街嘅「蔡瀾越南粉」同埋砵甸乍街嘅 Brass Spoon。不過背後由國內人士做老細嘅蔡瀾越南粉,晚市要撐到10點鐘,而老闆係巴黎長大嘅越南華僑Brass Spoon夜晚7點鐘就收鋪,何解人家咁輕鬆呢?咪又關租金事囉。

Brass Spoon上手租客係賣珠寶嘅Mabros萬寶廊,即是Mabelle另一條高檔品牌,業主係致生紙業大王馮新聰家族,07年起租時,租金都好理性,地下至三樓都係$40萬左右,不過去到2013年要續租,業主要求由有10年以上經驗的測量師來釐定,點知攞咗興瑋大厦月租$720萬Coach間舖作參考,業主就向Mabros開價叫租$250萬,如此獅子開大口 ,真係賣珠寶咁好賺咩?Marbros 唯有放棄。等到前年底,地下1200呎鋪位就租俾 Brass Spoon, 月租只係 $17.5萬。你話中環啲鋪租係咪海鮮價呢?鬼咩, Coach 2015年都頂唔順冇鞋挽屐走,要提早離場仲要賠咗$1.3億俾興瑋大厦業主李福兆家族。

Brass Spoon以一個合理啲租金去經營,咪唔使咁搏囉!夜晚7點收舖,仲要好招積,幫趁$300以下只收cash。

蔡瀾牛肉粉就唔同,佢個位月租要$53萬,一日要賣140碗牛肉粉嘅收入,先交到租,唔做埋晚市點得呢?所以係中環食碗牛肉粉,都要知「價 」,睇吓找數時幾多係租呢?

鍾意就快D Share啦!