網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月26日 星期一

岑寧兒:【再爭視帝】鑊鑊陪跑!心穎爆馬國明點諗 __,馬國明,黃心穎,

觀眾都戥佢唔抵!無綫藝人黃心穎性感低胸亮相商場活動,並由兩位小朋友拖住出場,期間心穎更獲二人獻吻。談到她於下月無綫頒獎禮有份角逐「最佳女配角」及「最受 ...


觀眾都戥佢唔抵!


無綫藝人黃心穎性感低胸亮相商場活動,並由兩位小朋友拖住出場,期間心穎更獲二人獻吻。

談到她於下月無綫頒獎禮有份角逐「最佳女配角」及「最受歡迎電視歌曲」,心穎笑謂:「好似今年係我最少提名嘅一年,反而有少少開心,因為以前覺得自己冇機會,當陪跑,今年就對個角色有信心,都有啲機會爭,好大信心又唔係,但對自己演出滿意。」問到是否因角色與男友馬國明對手才演得如此投入?心穎撒嬌否認,指全因角色好,外間反應亦不俗而已。

對於馬國明亦有份爭視帝,相反同劇的主角馬浚偉卻無緣入圍,心穎表示也有留意:「佢(馬國明)都話今次唔係最主一次,所以睇得好化(投佢票?)我係App度投咗畀佢(叫佢投番你?)唔使叫,如果佢投第二個,咁我就要睇吓點應付,都冇諗呢個Point(是但一個拎到咪好開心?)獎項對每個人唔同價值(點慶祝?)都係食餐飯。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!