網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月26日 星期一

吳卓林:卓林結婚卡簡陋 過來人王賢誌咁解釋 __,吳卓林,吳綺莉,王賢誌,

王賢誌送上祝福。吳卓林與女友Andi於加拿大註冊結婚,原來於當地註冊的同性婚姻手續相當簡單,身為「過來人」的王賢誌說:「首先要去買張certifica ...


王賢誌送上祝福。


吳卓林與女友Andi於加拿大註冊結婚,原來於當地註冊的同性婚姻手續相當簡單,身為「過來人」的王賢誌說:「首先要去買張certificate,然後搵個監證人見證,註冊手續甚至可以喺屋企進行,然後交齊文件畀政府,約兩、三日就會收到結婚證書。」

對於卓林與Andi於社交網公開「婚照」手持的結婚卡略嫌簡陋,王賢誌說:「呢張應該係佢哋喺監證人面前簽名嘅文件,佢哋要交番去政府先會有正式嘅結婚證書,不過唔同省份有唔同嘅手續,我喺BC,而佢哋喺多倫多,可能會有少少分別。」

談到卓林「閃婚」,王賢誌坦言:「咁佢哋已經係成年人,無論係同性或異性婚姻,最緊要佢哋清楚自己做乜,同埋心智成熟,我都祝福佢哋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!