掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

黃子恆:曖昧對話流出!黃子恆三次邀35E迪子上門 __,

醜聞又揭多單!無綫藝人黃子恆被爆偷食國產粉絲,對方更自稱懷有其骨肉!色字頭上一把刀,今次桃色風波令他隨時賠上事業,其實佢早就有前科,兩年前曾介入歌手裕 ...


醜聞又揭多單!


無綫藝人黃子恆被爆偷食國產粉絲,對方更自稱懷有其骨肉!色字頭上一把刀,今次桃色風波令他隨時賠上事業,其實佢早就有前科,兩年前曾介入歌手裕美婚姻,裕美更被拍得在男方寓所露台晾Bra,原來裕美之後,佢都睇中擁有35E胸器的歌手迪子,曾經喺半年內先後約過迪子三次,氹對方去佢屋企「提供服務」。

有關兩人在朋友圈中曖昧對話截圖流出,當迪子拒絕佢要求,佢仲好鬼冇品爆粗鬧人,但隔咗幾個月佢又搵新藉口,話邀迪子去佢屋企玩bid big channel live唱吓歌仔,但迪子見佢將個琴放喺床尾,迪子都唔係蠢當然冇應約,之後佢就冇再搵迪子。

迪子承認確實有件咁嘅事,直認嬲對方唔係男人,對人基本尊重都冇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!