掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

又會咁啱?舊愛裕美飛男友 __,裕美,

裕美突然公開認與外籍男友分手,唔通幫黃子恆轉移視線?
又會咁啱?舊愛裕美飛男友黃子恆一次意外搞到周身蟻,其前女友裕美昨日亦宣布跟意大利籍男友Alex和平分手逾一個月!自言要在港照顧媽媽的她,因男友可能離港 ...


又會咁啱?舊愛裕美飛男友

黃子恆一次意外搞到周身蟻,其前女友裕美昨日亦宣布跟意大利籍男友Alex和平分手逾一個月!自言要在港照顧媽媽的她,因男友可能離港而分開:「係分隔兩地問題。(有冇第三者?)冇!雖然難過係有,但人生經歷咗咁多,睇開咗!愛情好難講,我唔開心完就冇事。」

裕美因與黃子恆玩婚外情,更被拍得在男方寓所露台晾Bra,最後宣布跟老公離婚,不久亦跟黃子恆分手收場。對於前男友被指搞大粉絲肚後玩失蹤,她透過WhatsApp回覆:「已經同佢冇聯絡,對件事亦唔了解。」問到覺得舊愛為人如何?她沒回應就離線。

  • 放大圖片





鍾意就快D Share啦!