掃呢頁CODE去手機

2018年12月6日 星期四

伊能靜:伊能靜為「婚姻」爆喊 秦昊狠撇:有病要治 __,伊能靜,秦昊,

當頭棒喝!藝人伊能靜於2009年同庾澄慶離婚,之後各自組織咗新家庭,伊能靜同差唔多細10歲嘅內地演員秦昊結婚,2016年更誕下囡囡小米粒,一家人幸福滿 ...


當頭棒喝!


藝人伊能靜於2009年同庾澄慶離婚,之後各自組織咗新家庭,伊能靜同差唔多細10歲嘅內地演員秦昊結婚,2016年更誕下囡囡小米粒,一家人幸福滿瀉。不過原來喺拍拖初期曾經吵過大鑊,伊能靜感嘆緊自己啲唔開心嘢爆喊時,秦昊冇安慰之餘仲拋低一句:「有病要治。」走咗去!

伊能靜喺內地節目中自爆,同秦昊拍拖第一個月,有一次感慨自己婚姻失敗,新男友秦昊又細佢10歲,加上秦昊手機有好多女仔嘅訊息,當時佢喺屋企頂唔住爆喊,喺現場嘅秦昊冇好大路咁上前攬住佢安慰,仲話佢:「有病要治。」嚇到伊能靜當場呆咗,隨後秦昊解釋話:「妳只會遇到2個可能,第1個跟妳一樣有病的,覺得妳好可憐,你們兩個就在這開始演不完的悲情劇;第2個是想當妳的醫生,告訴妳人生應該要怎麼樣。」秦昊續說:「我是準備好當個普通人,建立一個普通的家庭,所以我必須要走,我很抱歉。」

就係呢番說話令到身陷情緒問題嘅伊能靜醒覺,之後兩人終於修成正果共同建立起幸福家庭。早前伊能靜喺社交網上載同秦昊嘅恩愛照片,見佢哋好似小情人一樣拖住手行街,唔少網民都話見到佢哋咁幸福都好羨慕!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!