網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月10日 星期一

娛樂專題:婆婆擸菜刀侍候!陳瀅激發小宇宙搞喊視迷 __,陳瀅,

陳瀅之前畀人誤會佢只係一花瓶。無綫小花陳瀅原來很介意以往自己的花邊新聞,掩蓋了在演戲方面的努力及付出,而早前她與前輩羅蘭上演的「嫲孫情」獲視迷激讚,令 ...


陳瀅之前畀人誤會佢只係一花瓶。


無綫小花陳瀅原來很介意以往自己的花邊新聞,掩蓋了在演戲方面的努力及付出,而早前她與前輩羅蘭上演的「嫲孫情」獲視迷激讚,令她吐氣揚眉兼「一雪前恥」﹗戲裏戲外的她同樣為至親憂心,現實中婆婆大病後逃過一劫,教陳瀅更明白「珍惜眼前人」的可貴。

陳瀅入行以來一直沒有隱瞞自己的身世:小時候生父病逝,媽媽隨後嫁內地經營大型商場的後父,她與後父關係不錯,不過由於父母忙於工作,經常留守廣州,故將她送到加拿大多倫多,交由婆婆照顧。由於多年來兩婆孫「相依為命」,早前年屆92的婆婆患上腎病,老人家不肯乖乖就醫,此時剛巧無綫聯絡她拍攝台慶劇《跳躍生命線》,陳瀅研究劇本時知道戲內「嫲嫲」羅蘭患上肺癌,女神頓時感同身受,眼淚要多少有多少,十足經典日劇《一公升眼淚》,當劇集播放到這段「嫲孫情」時,視迷一致大讚陳瀅的催淚演出。

拍劇勾心痛回憶

「當初唔理解點解婆婆唔肯醫病,但依家冷靜過後我反而覺得係自己自私,只係顧住我嘅感受。其實老人家有老人家嘅想法同打算,可能佢哋想安安樂樂咁過埋餘生,我要學識尊重家人嘅意願。」陳瀅如是說。兩婆孫因陳瀅返港發展後經常分隔兩地,自然更珍惜相處時光,拍攝《跳》劇期間被劇情勾起陣陣心痛,陳瀅完成戲份後即不顧一切飛返加拿大探望,此時傳來婆婆病情受控的好消息,令她鬆一口氣,總算度過了人生「最黑暗的歲月」。

單身盛女冧細心男士

個多月前度過29歲生日,獲封女神的她至今未覓得「命中注定」,一眾閨蜜為她舉行慶祝派對時竟遇上尷尬事,她靦腆憶述:「女朋友們都同另一半赴會,得我同蔡思貝係單身,我同佢你眼望我眼……」說到擇偶條件,陳瀅明言首要「夠細心」﹕「唔知呢,我會因一啲小事而感動,講出嚟或者大家會覺得我傻傻哋……好似我出Trip冇時間買電話卡,佢自動波幫我搞掂,又或者我拍戲收工好攰,佢肯管接管送,我真係會加分㗎。其實年紀愈大,愈發現自己重視嘅係嗰份關心同心意,而唔係物質。」

老人家潮學facetime

如果要數「世上最疼愛的人」,婆婆一定在陳瀅心中的榜首,不過這對婆孫亦有鬥氣時,求學時期陳瀅試過「離家出走」,搞到婆婆向她揮刀!談起這段舊事,她不禁說:「中學時我覺得自己大個嘞,好想出街玩,試過放學好夜都未返屋企,婆婆後嚟打電話畀我,我直情冇聽,點知返到去,佢坐喺廳揸住把菜刀等緊我,問我點解唔聽電話!」鬥氣過後,這對婆孫自然很快冰釋前嫌,婆婆為多見孫女,更「潮爆」跟陳瀅學玩facetime。

服飾:PortsPURE

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!