網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月19日 星期六

【廿年後再合作】張達明獲獎舞台劇搬上銀幕 靚靚鎮宇演活樓奴小夫妻 __,吳鎮宇,張達明,袁詠儀,靚靚,

攝影︰林德雄
時下的社會議題,總是離不開樓價高企,年輕人難買樓等。最近張達明(達ming)將他曾奪「香港演藝發展局劇本大獎」的舞台劇《亞Dum一家看海的日子》,改編 ...


時下的社會議題,總是離不開樓價高企,年輕人難買樓等。最近張達明(達ming)將他曾奪「香港演藝發展局劇本大獎」的舞台劇《亞Dum一家看海的日子》,改編成電影《家和萬事驚》,找來好友吳鎮宇、袁詠儀(靚靚)演男女主角。戲中講述鎮宇和靚靚兩公婆,為了一層僅有一扇窗的海景住宅甘做樓奴,過程中遇上人生的甜酸苦辣。



現實中張達明,亦嘗了他人生的甜酸苦辣,他於2012年確診患鼻咽癌康復後,首次集監製、編劇、演員於一身的電影,達ming說︰「我好興奮,我成世人未做過咁大嘅工作,又監製又編劇,舞台劇可以拍成電影。」此時達ming一時感觸,哽咽的說︰「重病之後,有咁多朋友幫手,做到啲咁美麗嘅事。多謝鎮宇,係佢話我知,舞台劇可以拍成電影,多謝女主角阿靚。o依家我同病友分享,唔好驚病,自己唔好冧,仍會有美麗嘅生存空間。」



鎮宇、達ming和靚靚,三人曾於1997年合作過《賭神3之少年賭神》,二十年後再重逢,鎮宇不禁說︰「題材係話題性,時間、角色嘅變化,其實真係未夠喉。」今次鎮宇和靚靚演兩夫妻,戲中亦不乏親熱戲,達ming笑謂︰「有場戲我睇得好興奮,靚靚用身體去吸引鎮宇。」



買樓可說是香港人的切身問題,尤其下一代要靠父母幫忙才可以上車。對於三位主角,當年他們首次置業時,是否同樣靠父母護蔭呢?達ming直言︰「我係靠父母,當年我係舞台劇演員,成日失業,佢(鎮宇)曾經係我老闆,我幫佢寫劇本,我攞獎學金去完紐約之後,返嚟戶口得2,000元,當時屋企買咗居屋,我做掛名業主。」



靚靚說到她當年首次置業,她說︰「我入行時,搵到啲錢,係自己畀首期,但嗰時樓市冇咁誇張,咩能力買咩嘅樓。」在旁的達ming不禁說︰「佢入行就攞金像獎,我入行十幾年都未俾人提名過。」靚靚接着說︰「我賣咗層樓之後,一路都係租樓住。」而鎮宇當年首次置業,幸有明燈指導,他說︰「好多年前我想買車,但有位師兄話我,點解唔買樓,買車會跌價,買樓唔會跌。當時我吓咗一聲,我得幾十萬真係冇諗過。後來,我就係由幾十萬嘅村屋,一間一間咁換上去。」



談起理財、儲錢,鎮宇想起媽媽經常跟他說的故事,「我阿媽同我講唔好咁大使,當年有一家四口,一個月收入3,500元,可以儲到2,000元。雖然我唔係物質主義,但我同阿媽講,我唔想過呢種生活,你都唔想我咁。」問到鎮宇有何理財或儲錢方法?他說︰「咪努力啲搵錢,搵到使唔晒先儲起,如果同富豪講儲錢,佢哋有個斗零(一仙)都拎去投資」對下一代如何灌輸理財觀念,靚靚分享了她的經驗,她說︰「應使則使囉!唔好先使未來錢。」



採訪︰羅婉玲

攝錄︰馮嘉銘

化妝︰Kerry On @ZING makeupschool(袁詠儀)、Kargo Leung(吳鎮宇)

髮型︰Ziggie law@ the.muse.hair(袁詠儀)、Joe Kwong(吳鎮宇)



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影︰林德雄 張達明、袁詠儀、吳鎮宇相隔廿年再合作新戲。 張達明、袁詠儀、吳鎮宇相隔廿年再合作新戲。
靚靚教兒子應使得使,不要先使未來錢。

靚靚教兒子應使得使,不要先使未來錢。
吳鎮宇獲師兄指點,由幾十萬的村屋開始買起。

吳鎮宇獲師兄指點,由幾十萬的村屋開始買起。
癌症康復後,張達明積極工作,身兼幕前幕後。

癌症康復後,張達明積極工作,身兼幕前幕後。
吳鎮宇和袁詠儀,已多年沒合作,今次在戲中演夫妻。(劇照)

吳鎮宇和袁詠儀,已多年沒合作,今次在戲中演夫妻。(劇照)
戲中不乏二人親熱戲。(劇照)

戲中不乏二人親熱戲。(劇照)
靚靚演繹一個悍衛家庭的主婦。(劇照)

靚靚演繹一個悍衛家庭的主婦。(劇照)
一家人最開心望住這個有海景的小窗。(劇照)

一家人最開心望住這個有海景的小窗。(劇照)
古天樂的出現,打亂了靚靚一家的生活。(劇照)

古天樂的出現,打亂了靚靚一家的生活。(劇照)

鍾意就快D Share啦!