網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月5日 星期二

囡囡4歲生日 梁詠琪齊備五樣法寶開P慶祝 __,梁詠琪,

梁詠琪夫婦的囡囡Sofia不經不覺已經4歲。互聯網圖片
梁詠琪夫婦的囡囡Sofia不經不覺已經4歲。互聯網圖片梁詠琪(GiGi)和老公Sergio育有囡囡Sofia,Sofia不經不覺已經4歲,前晚GiGi ...


梁詠琪(GiGi)和老公Sergio育有囡囡Sofia,Sofia不經不覺已經4歲,前晚GiGi在Ig貼出囡囡的4歲生日會相,GiGi夫婦一臉幸福地擁着囡囡切蛋糕,Sofia又跟一班年齡相近的小朋友一齊玩,全程笑不攏嘴。

GiGi留言表示欣慰:「朋友、家人、笑聲、擁抱、蛋糕……生日有這五樣東西就足夠了!永遠快樂!My Little Sofia!」GiGi自言當母親忙碌起來,都覺得二十四小時不夠用,但看着他們長大,慢慢有自己的朋友和想法,尤其是囡囡今年終於知道生日是甚麼一回事,真的明白甚麼是金錢都買不到的快樂。

撰文:李森




鍾意就快D Share啦!