網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月5日 星期二

【鬼妹仔唔同啲】老婆未坐完月就出關 鄭嘉穎話夫妻要互相尊重 __,鄭嘉穎,

(左圖攝影:陳慧安)
鄭嘉穎、徐冬冬、溫碧霞、JessicaC.與AnaR.等,今晚於中環出席攝影展預覽酒會。剛榮升父親的嘉穎提起寶貝兒子承悅時難掩喜悅,他說:「歷歷在目, ...


鄭嘉穎、徐冬冬、溫碧霞、Jessica C.與Ana R.等,今晚於中環出席攝影展預覽酒會。剛榮升父親的嘉穎提起寶貝兒子承悅時難掩喜悅,他說:「歷歷在目,第一次入產房,成個過程興奮得嚟又輕鬆,麻醉師係馬來西亞人,一入到去就問我哋想聽乜嘢歌,好輕鬆,真係冇諗過。」他還笑指剪臍帶過程不容易,他說:「比我想像中韌,唔易剪,要用啲力,見到佢出嚟,好難忘,好自然眼濕濕,我同太太都開心BB咁健康。」



嘉穎更爆囝囝是奀皮仔,還視囝囝為「皇上」看待,他說:「我叫佢皇上,佢要乜就即刻要,最高紀錄一日換17條片,濕少少就嗌,我已經清楚同佢溝通嘅方式,佢仲未有淚腺,所以喊嘅時候冇眼淚,我覺得佢啲戲好渣,但呢個係可愛之處。佢乜都要快,洗pat pat、沖涼、飲奶都唔等得,一等就嗌。」



問到嘉穎是否一個淡定爸爸?他說:「唔係,第一次沖涼都要睇幾次先夠膽,但係都係好論盡,換片就簡單,唔想『飲茶』就撳住(重要部位)先。」現時有5人輪流照顧,嘉穎不禁笑囝囝真正是「皇上」,而當兒仔乖乖時大家亦會爭着抱,他一直陪着太太陳凱琳(Grace)坐月,並透露即將出關,工作方面已經排得密麻麻。



陳凱琳(Grace)坐月期間出來工作(新聞連結: https://bit.ly/2GOQIVz ),問到他會否覺得是否很不聽話?嘉穎說:「唔好咁講,尊重佢嘅決定,我嘅睇法都想佢成個月養生,夫婦係要互相尊重,學佢爸爸話,大事我決定,小事由太太決定,不過件事嘅大小就係由Grace決定。」最後提到Grace的上圍豐滿不少,問嘉穎是否很滿意?他說:「點樣都滿意。」



另外,徐冬冬談及日前被拍得與尹子維在街頭爭執,冬冬直認說:「確實是有吵架,我也有不開心,但原因不是第三者,是因為我們有一些觀念不同。」冬冬又透露二人現時處於冷靜期,更直言現時沒有通電話,她又指二人是認識很久的朋友,除了有些觀念不同,她大讚男友人品好又專一,未來會否再有更長遠發展便看緣份了。



《Captain Marvel》完全導讀本

足料78頁 深度解構最強英雄!

https://bit.ly/2VyXIt2



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



(左圖攝影:陳慧安) 鄭嘉穎笑言稱呼兒子承悅為「皇上」。 鄭嘉穎笑言稱呼兒子承悅為「皇上」。
鄭嘉穎表示尊重太太的決定。

鄭嘉穎表示尊重太太的決定。
(左起)Ana R.、Rosemary及Jessica C.今日也有現身。

(左起)Ana R.、Rosemary及Jessica C.今日也有現身。
JC的警鐘胸「重出江湖」。

JC的警鐘胸「重出江湖」。
徐冬冬坦承日前與男友尹子維吵架,至今仍未聯絡。

徐冬冬坦承日前與男友尹子維吵架,至今仍未聯絡。
同場還有溫碧霞

同場還有溫碧霞

鍾意就快D Share啦!