網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月5日 星期二

盧俊諺:盧惠光廿歲大仔殺入娛圈 唔拍打戲談情都傷 __,盧惠光,

59歲的盧惠光有子初長成,他於98年與亞姐黎淑賢所生的長子盧俊諺(Jacky),如今已20歲,在3年前到英國留學的Jacky,憑外形高大及俊朗外表,被 ...


59歲的盧惠光有子初長成,他於98年與亞姐黎淑賢所生的長子盧俊諺(Jacky),如今已20歲,在3年前到英國留學的Jacky,憑外形高大及俊朗外表,被電影公司老闆看中,於一部泰國校園電影《The One You Love》演男主角。雖然有個打得的父親,但Jacky的演出卻是文質彬彬的學生王子,片中與女生Stephanie合演學生情侶。此片在泰國、香港和英國三地取景,劇組日前在香港中環蘇豪區拍攝,一場小情侶孭住行樓梯的浪漫鏡頭,過程看似輕鬆,但幾Take後,Jacky卻扭傷腰背,見他手撐後腰,狀甚痛苦,他說:「因為之前踢波傷過,呢個係舊患,今次再傷,都要叫阿爸帶我去睇跌打!」

唔使繼承衣缽

此片純如蒸餾水,沒有激情及親吻場面,對全無演戲經驗的Jacky而言,總算駕馭得來,但身為拳王兒子,不少人對他都有期望,但原來他沒有「功夫底」,亦從未想過像父親一樣,在大銀幕上拳打腳踢,不過,Jacky高大有型,要是在娛圈發展,也不愁出路。至於盧惠光亦沒有給予壓力要求兒子繼承衣缽,他說:「開戲嘅朋友識咗好耐,佢睇住Jacky長大,又幫佢安排去英國讀書,今次佢話開戲,想搵我個仔演出,我見角色係男主角,咪畀佢試吓拍戲係點囉!當係還個朋友嘅人情債啦,當然係讀書為先!(唔係演你擅長嘅功夫片會失望?)唔會,佢拍學生片仲好做番自己!其實我都唔係好想佢入行!」

怕辛苦揀文戲

懂事的Jacky雖然有機會拍戲入娛樂圈,但他仍以完成學業為大前提,今次只是請假兩星期拍戲,他受訪時稱是玩票性質:「今次都係玩吓啫!(緊張?)點都係第一次,會有啲緊張,講英文對白都有啲難度!(對拍戲了解?)細個成日跟爸爸去片場睇拍戲,大概知係點!(但你唔拍功夫片?)我鍾意睇功夫片,細個亦有學過吓武術。(兩樣揀鍾意邊樣?)拍文戲好啲,冇咁辛苦!」

父母教要正面

剛過20歲生日的Jacky依然怕醜,對自己的樣貌亦未有很大信心,問今次當男主角,可覺是樣貌取勝?他笑言:「自己讚自己唔係咁好。(畀自己幾多分?)6、70分(欠啲咩?)爭啲成熟感(父母贊成入行?)佢哋都有教我,喺演藝圈,最重要係心態正面,一定有人鍾意或有人唔鍾意,唔使理人點睇!」

備日用品赴泰

而Jacky首次拍戲就要隻身到泰國拍外景,作為父親的盧惠光當然緊張,兒子從英國返港後,翌日便要飛泰國開工,盧惠光即為他準備日用品。當天見兩父子到寓所附近的店舖搜購,行了幾個圈,不少人見到其高大兒子亦報以目光,其實盧惠光眼見已跟自己一樣高的孩子「出身」,也大感安慰。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!