網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月16日 星期六

【動畫】鄧達智前列腺癌二期 術後冇失禁性功能正常 __,癌,鄧達智,

鄧達智曾患結腸癌,今次再患前列腺癌二期,幸好手術成功現正康復中。資料圖片
鄧達智曾患結腸癌,今次再患前列腺癌二期,幸好手術成功現正康復中。資料圖片本港著名時裝設計師鄧達智(William)去年6月與醫生男友陳梓欣(Cleme ...


本港著名時裝設計師鄧達智(William)去年6月與醫生男友陳梓欣(Clement)在英國註冊結婚,找到人生伴侶。現年60歲的William被爆新婚後兩個月確診患前列腺癌二期,2014年患過結腸癌的他,今次冷靜與癌魔對抗,手術成功後,他感恩沒有因病而失禁,性功能也正常。

相關新聞:【蘋聞重溫】林淑敏擊退女性頭號殺手

鄧達智前日被傳媒報道新婚兩個月身體突然不適,泌尿系統指數不正常,入院檢查後確診患前列腺癌二期,日前入院進行切割手術,三日前已出院回家休養中。



隱瞞另一半

《蘋果》昨日致電William,他聲線精神、說話有力:「好運係二期,唔好運三期就擴散咗。」自從2014年患結腸癌做手術成功後,他定期做身體檢查,幸好發現及時。他表示驗到「有料到」時,連Clement都隱瞞:「我小便從來冇問題,我有家庭醫生,每年驗血三、四次,之前驗完發現PSA(前列腺特異抗原指數)高咗,唔知點算,連Clement都唔講。三個月後再驗,雖然指數低番,由9點幾跌到6,但6都比正常4.5有事。」

William一向不想麻煩身邊人,上次腸癌都是做完手術才通知家人,他說:「因為Clement做醫學科學,唔係靠感覺做人,就算我鬧情緒,佢feel唔到,我唔想因為病令佢特別關心我。」直至去年11月底,他因腹部隱痛往養和醫院照內窺鏡,才向Clement和盤托出之前的檢驗結果。Clement得悉後有微言,但最後齊齊找醫生好友研究如何抗病。



Clement最初並不知道鄧達智患癌。 Clement最初並不知道鄧達智患癌。
鄧達智有醫生伴侶Clement(左)陪伴抗癌,令他倍感溫暖。

鄧達智有醫生伴侶Clement(左)陪伴抗癌,令他倍感溫暖。
鄧達智一向人緣好,余慕蓮等好友都有到醫院探望他。

鄧達智一向人緣好,余慕蓮等好友都有到醫院探望他。

William的癌症屬第二期,腫瘤有1cm大,要由機械人電鋸臂進行微創手術,William說:「但位置有啲危險,怕切割時候影響啲神經。」最後,他找來兩個泌尿科醫生及之前為他做腸癌切除手術的醫生監場,合共三個醫生為他做手術。原本手術去年12月做,但最後他完成手頭上工作,再與Clement去印度旅行後才進行。



手術相當順利,William康復進度理想,只需處理傷口及定期檢查血指數,不像其他癌症需要有數年的觀察期,他表示:「離開手術室已吊住鹽水、尿袋,因靜脈曲張帶住按摩器,好似死人、木乃伊綁住嘢冇得郁,醫生見我情況好,好快拎走鹽水,剩低尿袋,我冇話畀護士聽去洗頭。」



鄧達智活躍本地時裝界,曾一手捧紅Rosemary等模特兒。資料圖片

鄧達智活躍本地時裝界,曾一手捧紅Rosemary等模特兒。資料圖片
鄧達智去年與Clement在英國註冊結婚,更甜蜜咀嘴。資料圖片

鄧達智去年與Clement在英國註冊結婚,更甜蜜咀嘴。資料圖片

「醫生話我勁」

提到患上男人最痛的前列腺癌,William坦言擔心後遺症:「因為有人做完後會失禁兩星期至三個月左右,醫生幫我拔走尿喉,我喺醫院上上落落散步,唔覺失禁,又忍到尿,醫生都話我好勁。」除了擔心失禁,William也擔心影響性功能,但慶幸很快回復性慾:「做完手術,好多人話有一段時間先返嚟,我反應好快,比預期好,雖然我唔係20、30歲,呢樣嘢唔係最重要,但始終有好過冇,好神奇,手術後兩日已返咗嚟。」他指今次有Clement陪伴抗癌,令他有不一樣的看法:「感恩有呢啲moment,身邊有個人,過去從來冇呢啲感覺。」又指不會因病而計劃同居,因二人各有各忙。

採訪︰唐如



【醫生話】前列腺癌年輕化

60歲的鄧達智患前列腺癌,臨床腫瘤科專科醫生陳亮祖指成因不明,與遺傳有關外,也可能因為缺少維他命,他說︰「年長人士發病率高,以前大部份患者年齡介乎60、70歲,但近年有年輕化現象,50多歲患者越來越多。」治療方面,陳醫生說︰「第一、二期前列腺癌主要分兩種治療,分別是外科手術及放射治療,都可以根治,但建議患者病癒後每年抽血檢查兩次。」

至於手術後引起的失禁及性能力下降問題,陳醫生表示機率只有3%至5%,也甚少是永久性,他說︰「現在用微創機械人手術儀器做手術,很少會引致失禁,就算短暫失禁,也可透過肌肉的訓練改善情況。」

採訪:祖李




鍾意就快D Share啦!