掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

《利瑪竇》音樂劇獲特首捧場 家燕姐高呼︰王梓軒好正﹗ __,家燕姐,特首,王梓軒,薛家燕,

《利瑪竇》音樂劇獲特首捧場家燕姐高呼︰王梓軒好正﹗30分鐘前昨晚(21日)音樂舞台劇《利瑪竇》,假尖沙咀文化中心舉行第3場,有多位姐級嘉賓前來觀賞,包 ...


  • 《利瑪竇》音樂劇獲特首捧場 家燕姐高呼︰王梓軒好正﹗
  • 30分鐘前






昨晚(21日)音樂舞台劇《利瑪竇》,假尖沙咀文化中心舉行第3場,有多位姐級嘉賓前來觀賞,包括;行政長官林鄭月娥女士、徐小鳳、汪明荃、薛家燕、羅蘭、張衞健等等,場面非常熱鬧!

咁多位重量級嘉賓睇住,男主角王梓軒(Jonathan)同女主角陳潔儀(Kit)當然冇因為咁而怯場,表現更超出水準,尾聲時,台上台下都眼濕濕,Jonathan話:「我喺台上都被感動到喊!」

恩保德神父在台上自爆同劉松仁相識60年,恩神父話:「60年前,我接觸佢(松哥),佢係細路仔,我唔敢講佢嗰時係6、7歲定9歲,我哋一直都係朋友,我好開心同呢個朋友做呢個有水準嘅舞台劇,佢為咗呢個舞台劇奉獻咗2年,2年冇做過其他嘢。」引來全場拍掌!

家燕姐約埋莫何敏儀一齊前來欣賞,家燕姐大讚舞台劇精彩,佢話:「睇到整體製作好用心,好欣賞松哥,知道佢花咗2年時間去編排、監製、製作,王梓軒好正,陳潔儀把聲好靚,佢哋後生做到老都好睇,整體演員都做得好好,令我為之讚嘆。」

方力申亦因為拍電視劇《華麗轉身》認識松哥,佢話:「好感動!感受到台前幕後都好有誠意,1年前松哥有同我講過呢個故仔同籌備,嗰時已經非常期待,梓軒犀利到不得了,又要唱又要講意大利文、文言文咁多嘅對白,真係好利害,好好睇!」


鍾意就快D Share啦!