掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

鄧佩儀:打得勁過《鐵探》 鄧佩儀新劇演降魔女俠 __,《鐵探》,鄧佩儀,

Gloria近年劇接劇有唔少機會。前華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)近年得無綫力捧劇接劇,繼《鐵探》後近期忙於為《降魔的2.0》拍攝,今次與麥凱程飾演降 ...


Gloria近年劇接劇有唔少機會。


前華姐冠軍鄧佩儀(Gloria)近年得無綫力捧劇接劇,繼《鐵探》後近期忙於為《降魔的2.0》拍攝,今次與麥凱程飾演降魔姐弟,她說:「麥凱程外國返嚟,大家好快有火花,戲入面做降魔姐弟,好搞笑。最多對手戲係胡鴻鈞,我哋識咗好耐,所以開工好愉快,好有默契,應該畀到新鮮感觀眾。」

Gloria今次角色平時是一位千金小姐,但降魔時卻成為一位女俠,戲中要吊威吔又要落海,她說:「好鍾意拍戲有唔同嘅嘗試,呢次有好多動作戲,比起《鐵探》仲多,真係好好玩,亦有好多情感戲過足戲癮。」

日前Gloria在社交網上載與姜皓文於《鐵探》中飾演亦正亦邪的游秉高拍攝花絮,佢預告自己就快出場,佢留言:「幸運是我。Ps: 在翡翠台星期三Kay出場#榮幸和黑哥有那麼多對手戲 #我太幸運啦 #會繼續努力努力努力 #鐵探kay#鐵探」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!