掃呢頁CODE去手機

2019年4月10日 星期三

梁芷珮:【J2人妻女神】梁芷珮拍拖開工孖老公放閃 __,女神,

梁芷珮原來係同擔任攝影師嘅老公Ken一齊拍旅遊節目。在無綫J2旅遊節目《潮什麼》系列,包括《加拿大潮什麼》、《法國潮什麼》等常性感上陣的主持梁芷珮(C ...


梁芷珮原來係同擔任攝影師嘅老公Ken一齊拍旅遊節目。


在無綫J2旅遊節目《潮什麼》系列,包括《加拿大潮什麼》、《法國潮什麼》等常性感上陣的主持梁芷珮(Christy),近年常被網民讚為「J2人妻女神」,皆因身為三名子女之母的她依然樣靚身材正外,最特別是她和擔任攝影師的老公Ken一起拍攝節目。在熱播中的新一輯《意大利潮什麼》,Christy和Ken原來花了超過四十日拍攝,Christy更在社交網爆料指老公為了以最靚的角度拍攝馬車,突然「跳車」致受傷:「有人好英勇咁突然跳落車拍個靚Shot,跟住隻腳就流血流到把把聲!」她除了上載老公腳部傷勢外,更上載一段老公跳水拍片的短片。

另外,她亦分享在托斯卡尼天然溫泉取景的水着照,當然不乏和老公恩愛放閃,她留言:「我哋用咗40日差唔多走晒成個意大利,好多hidden gem唔係咁容易搵到㗎!好似呢個喺Tuscany,人間仙境般嘅天然溫泉,我聽日已經想返去」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!