掃呢頁CODE去手機

2019年4月10日 星期三

林盛斌:Bob撈到風生水起 原來靠晒老婆? __,Bob,林盛斌,

原來係咁!藝人林盛斌太太黃乙頣(Bob嫂、Pearl)專門研究風水及八字,日前她出席活動,從風水及玄學角度教大家如何利用家居布置增強家宅運勢,並分享收 ...


原來係咁!


藝人林盛斌太太黃乙頣(Bob嫂、Pearl)專門研究風水及八字,日前她出席活動,從風水及玄學角度教大家如何利用家居布置增強家宅運勢,並分享收納小孩雜物玩具心得,她表示:「作為四個孩子嘅媽媽,收納空間對於一個家嚟講係好重要,而空間整理亦能夠反映個人性格。」學習玄學多年的Pearl,更深深領會到家居風水和個人身體健康的關係,她表示︰「我會將屋企結合成家居風水同環境心理學,屋企主要係以白色為主調色,我亦會喺好多位置擺放鏡,可以增加房間嘅空間感,亦令人感受到家嘅舒服。」

Bob近年在事業上風生水起,司儀、藝人、老闆樣樣掂,除了他自身努力外,原來亦靠Pearl在背後「發功」,她笑言︰「我會喺屋企配合Bob,喺相應方位擺放風水擺設,提升各方面嘅運程,當然最重要配合傢俬風格同埋整體顏色,咁至可以融入空間。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!