網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月22日 星期三

陳庭欣:出埠拍《3日2夜》 陳庭欣爆酒店有隻嘢好嘈 __,《3日2夜》,陳庭欣,

原來係簷蛇,不過陳庭欣都好大膽。藝人陳庭欣早上出席活動,剛返香港的她透露到了位於大洋洲的法國屬地島嶼新喀里多尼亞拍攝《3日2夜》七天,她表示當地比較多 ...


原來係簷蛇,不過陳庭欣都好大膽。


藝人陳庭欣早上出席活動,剛返香港的她透露到了位於大洋洲的法國屬地島嶼新喀里多尼亞拍攝《3日2夜》七天,她表示當地比較多法國人及日本人,自己亦一度被誤會為日本人,問到此行有否艷遇?現時有穩定男友的庭欣笑言已絕緣,但有被迫望男仔:「雖然嗰邊係冬天,得十幾度,但沙灘都好多人落水,大家好Free!(天體?)唔係,我意思係個海有鯊魚海豚,佢哋都唔驚,我自己都有落水潛水,但就幾凍,件潛水衣唔夠厚。(咁有冇着泳衣?)要有嘅鏡頭都足夠有,我帶咗好多套去都着唔晒。」

她表示今次行程有不少體力勞動例如玩飛索,加上睡得不好,因此也覺得疲累:「我一個女仔一間房,佢哋都話我大膽,有隻嘢一直陪住我,係隻簷蛇發出好大聲好嘈,搞到我成晚冇瞓過!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!