網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月22日 星期三

【繼續講大話】劈腿郭子豪死撐一早分手 正印ig踢爆:求自保用千萬謊言掩蓋過錯 __,郭子豪,

【繼續講大話】劈腿郭子豪死撐一早分手正印ig踢爆:求自保用千萬謊言掩蓋過錯17分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入本刊啱啱踢爆郭子豪 ...


  • 【繼續講大話】劈腿郭子豪死撐一早分手 正印ig踢爆:求自保用千萬謊言掩蓋過錯
  • 17分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


本刊啱啱踢爆郭子豪背正印Karen偷食18年港姐亞軍鄧卓殷,兩人先被網民發現疑是他倆到外地旅行,近日又搵屋租發展致半同居關係。紙包不着火,被指一腳踏兩船,郭子豪再講大話,今日在ig表示自己跟正印女友在年初已經分手,因對方不是圈中人,所以未有刻意宣佈消息。不過正印見郭子豪大話包大話,隨即忍不住在ig講真相,並暗示他為自保唔肯承認過錯。

內文如下:「人總是自私 口說很愛你,下一秒為了自保 用成千上萬的謊言掩飾自己的過錯。盲目信任最終只換來更多傷害。寬恕是為了放過自己,別使自己那心累,不再心軟。」

其實本刊在郭子豪週二(21/5)出庭前一晚,拍到他開車到正印位於大坑的寓所,郭子豪當時未有落車,正印跟他在車內談了一小時才返家,足証兩人仍未分手,難怪Karen要發文宣洩。郭子豪在醉駕事件亦曾用大話掩飾,向傳媒稱自己在家冇揸車的郭子豪,最後因紙包唔住火而改口風。如今又以大話掩飾劈腿,佢嘅誠信有幾低,真係心中有數。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!