網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月22日 星期三

【有仔萬事足】仲間由紀惠首開個人網誌 拍新劇同渡邊杏狂傾育兒經 __,仲間由紀惠,

仲間由紀惠去年誕下雙胞胎後,年底已復出拍劇。
39歲日本女星仲間由紀惠與52歲男星田中哲司結婚四年多,一度因男方的偷食醜聞陷入離婚危機,去年誕下孖仔,成功挽救婚姻。仲間由紀惠去年底正式復出拍劇,昨 ...


39歲日本女星仲間由紀惠與52歲男星田中哲司結婚四年多,一度因男方的偷食醜聞陷入離婚危機,去年誕下孖仔,成功挽救婚姻。仲間由紀惠去年底正式復出拍劇,昨日首度開設個人網誌,她撰文解釋雖然有點遲,仍希望透過網誌向粉絲介紹她最近的工作,也會邀請大家看她演出的節目,又預告不時會寫一些內心的想法。



仲間由紀惠接下來將參演由渡邊杏主演的夏季日劇《偽裝不倫》,二人於劇中飾演一對姊妹,雖是首次合作,不過戲外仲間和杏先後誕下雙胞胎,在片場有不少關於育兒的話題,經常趁拍攝空檔大聊媽媽經,更一早交換電話,變成常常聯絡的好友。據日媒報道,仲間由紀惠和杏為了兼顧家庭,向劇組提出盡量避免安排太早的拍攝,且最好夜晚6點前收工。



--------------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



仲間由紀惠出道25年,首次開設個人網誌。 仲間由紀惠出道25年,首次開設個人網誌。
她於首篇網誌中僅上載一張花相。

她於首篇網誌中僅上載一張花相。
仲間將於《偽裝不倫》中跟渡邊杏飾演姊妹。

仲間將於《偽裝不倫》中跟渡邊杏飾演姊妹。

鍾意就快D Share啦!