網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月22日 星期三

郭子豪:涉醉駕再被爆偷食港姐亞軍 郭子豪急澄清 __,港姐,郭子豪,

郭子豪是非纏身!現年27歲的藝人郭子豪(Arnold)昨日為涉嫌酒後駕駛一案出庭,今日又被爆背住拍拖三年圈外正印女友Karen,偷食應屆香港小姐亞軍鄧 ...


郭子豪是非纏身!


現年27歲的藝人郭子豪(Arnold)昨日為涉嫌酒後駕駛一案出庭,今日又被爆背住拍拖三年圈外正印女友Karen,偷食應屆香港小姐亞軍鄧卓殷。有指Arnold同鄧卓殷因拍攝《娛樂大家》而撻着,兩人更經常喺同一間健身室密會,令人不禁聯想到黃心穎偷食許志安一事。

郭子豪隨即喺社交網留言解釋已與正印分手有一段時間:「因為牽涉圈外人,又不是什(甚)麼喜訊,一直沒有宣布自己的Status。我和她已經分手有一段時間。多謝傳媒朋友關心,但希望畀少少空間,最近已經發生咗好多事。感激感激。」

郭子豪接受東網訪問時,就表示與拍拖3年的女友Karen其實已經分手一段時間,不過就沒有透露原因:「年頭已經分手,對方圈外人,唔想牽涉太多,想澄清分手同鄧卓殷完全冇關係,冇任何重疊時間。」問到現時與鄧卓殷甚麼關係時:他說:「了解中!(係咪諗住築愛巢同居?)絕對唔係,因為我自己停牌,想搬近啲TVB,嗰日一班人食飯,之後我話想睇樓盤,佢咁啱得閒先陪我睇,唔係同居!(覺得鄧卓殷點?)呢個唔答喇。」

而鄧卓殷喺4月時就自爆與分隔異地嘅男友分手,6年情玩完,當時佢仲話需要時間慢慢平復,仲話最好唔好再異地戀!(相關新聞: https://bit.ly/2Wh21wN )




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!