網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月16日 星期四

麥美恩:同黃心穎割席!麥美恩爆阿媽樂觀懶理鬧劇 __,麥美恩,黃心穎,

麥美恩阿媽之前被誤認做黃心穎媽咪,佢話媽咪好樂觀!藝人麥美恩到銅鑼灣街頭,為《McCafé20周年限定店發布會》擔任司儀。她表示做到此活動很感恩:「因 ...


麥美恩阿媽之前被誤認做黃心穎媽咪,佢話媽咪好樂觀!


藝人麥美恩到銅鑼灣街頭,為《McCafé 20周年限定店發布會》擔任司儀。她表示做到此活動很感恩:「因為我忙緊拍《粵講粵㜺鬼》,多謝佢哋特登抽時間畀我出一出嚟,我陣間都要趕住返番入去,同埋對呢個品牌都有情意結,因為又係姓麥,又有意義,而且成立20周年,有好多情懷。」

另外,講到居於加拿大的媽咪之前被誤認是黃心穎媽咪,而被街坊指指點點,她表示事情應該已告一段落:「多謝記者朋友幫忙澄清同解釋番,多謝大家關心,係一啲小插曲嚟。(媽咪有冇唔開心?)佢性格同我一樣好樂觀,呢啲都係小插曲,唔需要太過理會,依家講番都係淡然。(有冇同黃心穎聯絡?)暫時未有,真係要空間,我都有見到佢家姐嘅Instagram ,見到佢哋回復番正常生活,始終都係認識,希望畀啲時間佢哋屋企人同身邊朋友。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!