網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月16日 星期四

【現時單身】Po全裸照惹鹹濕留言 王麗嘉:啲男人講嘢好核突 __,王麗嘉,裸照,

(左圖攝影:陳慧安)
張敬軒、王麗嘉(Irisa)、MIRROR成員姜濤、邱士縉(Stanley)與王大業等今天於中環出席品牌活動。Irisa日前24歲生日,一家人吃飯慶祝 ...


張敬軒、王麗嘉(Irisa)、MIRROR成員姜濤、邱士縉(Stanley)與王大業等今天於中環出席品牌活動。Irisa日前24歲生日,一家人吃飯慶祝(新聞連結: https://bit.ly/2Jl2DeX ),她透露生日願望是健康快樂,而身高5呎10吋的她自言未有人追求,她更要求未來男友比她高。



提到早前在IG大晒背部全裸照片(新聞連結: https://bit.ly/2POaaDj ),Irisa表示相片是母親馬詩慧操刀,她說:「我哋喺峇里個廁所度影嘅,媽咪話個廁所好靚所以叫我影,佢都知道我會放上網。」Irisa坦言因很多男士不禮貌的留言而刪去留言功能,她說:「啲男人講嘢好核突同鹹濕,佢哋仲tag埋爹哋,我睇完有少少唔舒服,不過唔會因為咁而唔繼續post,有靚嘅相都會post。」



另外,軒仔指同場的姜濤粉絲聲勢強勁,大讚他的出現令香港樂壇更有希望,他又指最近愛上惡搞,之前創造的「火龍果」角色將獨立發展,並會在他澳門的演唱會出現,問到會拍電影嗎?他笑說:「都好喎,『火龍果』大戰『降兩度』,簡稱『降火』。自己係怕悶嘅人,喺網上惡搞吓,好開心。」



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(左圖攝影:陳慧安) Irisa表示不會因為不雅留言而避免post靚相。 Irisa表示不會因為不雅留言而避免post靚相。
張敬軒(右)大讚姜濤的出現令香港樂壇更有希望。

張敬軒(右)大讚姜濤的出現令香港樂壇更有希望。
姜濤的fans帶定大型名牌到場支持。

姜濤的fans帶定大型名牌到場支持。
近日愛上惡搞的軒仔笑言要之前創造的「火龍果」角色將獨立發展。

近日愛上惡搞的軒仔笑言要之前創造的「火龍果」角色將獨立發展。

鍾意就快D Share啦!