掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

港姐2019:港姐面試:牙肉女勁寸嘴!深圳宮雪花嗌減磅 __,宮雪花,港姐,

喂,呢度係選港姐㗎...港姐首輪面試今早在將軍澳電視城面試,這批女仔質素有點騎呢,見粉紅裙的24歲「銀行之花」Crystal後,便有由阿媽陪同的19歲 ...


喂,呢度係選港姐㗎...


港姐首輪面試今早在將軍澳電視城面試,這批女仔質素有點騎呢,見粉紅裙的24歲「銀行之花」Crystal後,便有由阿媽陪同的19歲黃雍褀,她外形有點「娘味」,但就讀美國喬治華盛頓大學,艾略特外交學院,而她的媽媽更自豪稱女兒的學校於美國好出名,學校更在白宮隔離,問黃雍褀有冇見過特朗普總統,她笑說:「有見過,將來有機會白宮實習,喺香港六個月,現於HKU交流讀政治系!」來頭不少。

而21歲的「極品」Isabella Wong,樣貌不敢恭為,兼露牙肉,有點倒胃口,與記者交談時,更有點寸嘴,被問可覺得自己太瘦?她說:「唔會呀,有46KG,你哋都瘦(腰好幼幾吋?)唔知喎!(眉好亂冇修眉?)好粗咩?」而紫色裙有點「重口味」的23歲蘆雨婷(Iris),讀北京傳媒大學,但見她耳有紋身,Iris稱:「紋身唔係男朋友名,自己鍾意陳浩南,曾經主持電視台節目!」之後到來有肥美肉嫩又性感的「宮雪花」張子琳(Caitlin),她稱自己25歲,深圳來港七年,已取得身份證。問是否混血兒?她稱:「唔係,(咁豐滿?)最近肥咗,(使唔使減肥?)要減10幾斤。」另有位「苦瓜乾」的黑裙梁靖嵐,18歲的她從悉尼返港想做獸醫。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!