掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

全部脫晒罩喇!三上悠亞攜師妹以Honey Popcorn身份襲港 __,三上悠亞,

全部脫晒罩喇!三上悠亞攜師妹以HoneyPopcorn身份襲港25分鐘前日本AV女優三上悠亞和櫻萌子已找到新成員加入HoneyPopcorn,一加就加 ...


  • 全部脫晒罩喇!三上悠亞攜師妹以Honey Popcorn身份襲港
  • 25分鐘前




日本AV女優三上悠亞和櫻萌子已找到新成員加入Honey Popcorn,一加就加三個,6月7日至21日這段期間,Honey Popcorn每一星期就揭開一個新成員的面罩,眨吓眼,三位新成員已經脫晒罩喇,佢哋就係全新嘅Honey Popcorn喇!《Honey Popcorn Fan Meeting In Hong Kong 2019》嘅入場門票已經於6月11日公開發售,7月27日就會與大家見面,到時除了三上悠亞與櫻萌子兩人外,三位新加入Honey Popcorn的成員泉沙羅、田島瑠夏及官瀨菜湖會齊齊現身與大家見面,五個成員會同大家大玩遊戲。未買飛的朋友,只剩餘小量門票,想近距離接觸她們,又有遊戲玩又有福袋拎,就要趁還有門票的時候快點去撲飛喇!

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!

鍾意就快D Share啦!