掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

黎諾懿:【抽陳偉霆水】黎諾懿宣傳片晒神級港普  __,陳偉霆,黎諾懿,

又幾似!「港普教父」黎諾懿近期人氣不俗,原來身為小生的他私底下相當玩得,近日趁自己主持節目《懿想得到》推出在即,諾懿竟以「港英教父」陳偉霆早前引起熱話 ...


又幾似!


「港普教父」黎諾懿近期人氣不俗,原來身為小生的他私底下相當玩得,近日趁自己主持節目《懿想得到》推出在即,諾懿竟以「港英教父」陳偉霆早前引起熱話的廣告做藍本,拍攝節目的宣傳短片。近日積極跟老師學普通話的諾懿於短片內「自暴其短」,又chok扮陳偉霆笑聲,大收宣傳之效,令人忍俊不禁。他將宣傳片轉發到自己社交平台,隨即已引起網民熱話,唔少藝人睇完都有留言,好似湯洛雯就話:「我睇咗啲咩?」劉佩玥同吳若希分別留言話:「好彩有字幕。」

驚畀人話抽水

諾懿受訪時笑謂:「係網民提議嘅,話未見過無綫有普通話宣傳片,我口快快應承咗,所以要還債。拍得好快,5-10分鐘搞掂,但拍完都考慮咗一陣先決定推出,事關都驚敏感,畀人話抽水,後嚟覺得無傷大雅且得啖笑,咪出街囉。其實我跟老師學普通話之後已經進步咗,只係我明顯冇語言天分。」他搞笑指自己英語水平比普通話還「強勁」﹕「所以有人提議如果再拍第二輯《懿想得到》嘅話,叫我去英語國家好似加拿大取景,真係好想聽吓我講英文喎。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!