掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

被指執導「致年青人」短片 李力持:不回應,你唔去查下? __,李力持,

 (FB圖片)
昨日網上流傳了一段「致年青人:你哋冇上街嘅父母根本冇愛過你」的影片,片中的青年,把遊行示威與父母的問題混為一談,而黃秋生睇完該片後,忍不住在faceb ...


昨日網上流傳了一段「致年青人:你哋冇上街嘅父母根本冇愛過你」的影片,片中的青年,把遊行示威與父母的問題混為一談,而黃秋生睇完該片後,忍不住在facebook留言指該青年言論偏激,更鬧爆該青年是「仆街仔」。但這條影片來自何方?又是誰拍攝?答案可能出現了,有網民在李力持的FB,疑似找出拍片的人。



昨天李力持在facebook貼了一個留言,內容大約為:「絕不投降拒絕道歉!建制你班癈(廢)炳當然可以唔出聲唔做嘢扮無辜。我有咩可以幫到你?你哋起碼出錢幫手剪好啲片對抗對手!你哋有無睇對手啲片呀?有無睇呀?睇完就出聲咪再放題火鍋!咪淨係識飲酒應酬爭頭位握手攞勳章。立行(即)行動救港!200萬人上街喎!怕佢條毛,我有13億人加500萬人!無論點!不能認輸!」



此po一出後,有網民便在留言中貼出了那條「致年青人:你哋冇上街嘅父母根本冇愛過你」的影片,更以簡體字指:「下咗火先力哥,其實我哋呢條好成功了,不是一事無成。」而李力持則留言回應:「再加多兩錢肉緊。」有網民推斷此條影片是由建制派拍攝:「李力持R建制派錢拍廣告,樓下仲見到『90父母』條片藍絲都認佢哋整,仲話好成功,李力持想加多兩錢肉緊從呢個方向去拍多啲。」



但李力持今天在facebook指:「想抹黑我呀!好很驚呀!癈(廢)青只有癈(廢)橋,我家下旁邊全是國安和強力部門。」



該名青年即疑被起底,疑似是就讀仁濟醫院董之英紀念中學的袁同學,並在FB專頁「文人多說話」中踢爆:「呢個拍90後父母嘅袁先生,係董之英學生?校董仲要係李力持??李力持去咗董之英中學多年培訓演員,拍咗幾套中學電影,教咗唔少學生出嚟,突然出嚟嘅袁先生係徒弟?」同時貼出袁同學的校服相。



對於外間有指黃衣袁同學的片是由李力持拍攝,目前身在橫店為新片主持開鏡拜神的李力持今日以短訊接受《蘋果》訪問,他說:「佢話就係?你唔去查下?我收到風知道係黄痴瘋條哭佳策劃拍嘅!」其實當記者還未道明來意,李力持已說:「其他看我面書(FB),不回應。」當問到有關黃衣袁同學的新聞時,他又說:「不回應,你問董之英」。





-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!

https://hk.adai.ly/e/iIRREmuwDX



簡體字指:「下咗火先力哥,其實我哋呢條好成功了,不是一事無成。」而李力持則留言回應:「再加多兩錢肉緊。」 (FB圖片) 簡體字指:「下咗火先力哥,其實我哋呢條好成功了,不是一事無成。」而李力持則留言回應:「再加多兩錢肉緊。」 (FB圖片)
李力持今天指被抺黑 (FB圖片)

李力持今天指被抺黑 (FB圖片)

鍾意就快D Share啦!