掃呢頁CODE去手機

2019年6月24日 星期一

【致年青人歪理短片】被網民指疑幕後操刀 李力持對豬頭奸笑:我真係好驚呀 __,李力持,

【致年青人歪理短片】被網民指疑幕後操刀李力持對豬頭奸笑:我真係好驚呀51分鐘前272422,272423,272424,272425,272426日前 ...


  • 【致年青人歪理短片】被網民指疑幕後操刀 李力持對豬頭奸笑:我真係好驚呀
  • 51分鐘前




272422,272423,272424,272425,272426

日前網上流傳一條「致年青人:你哋冇上街嘅父母根本冇愛過你」的影片,片中青年把遊行示威,與父母兩代問題混為一談,製造家庭撕裂互相批鬥,與6.16父母陪子女上街遊行大相徑庭。

歪理連連,就連黃秋生都睇唔過眼,在FB教訓一輪,鬧爆:「仆街仔」,條片事後在網民洗版鬧爆後即日刪除。

不過此片背後真正動機,是誰發功,幕後首腦等問題,俾網民抽絲剝繭搵答案。有人發現那位片中鬧父母的青年,傳是姓袁,疑似是仁濟董之英就紀念中學的學生,他被網民發現對住鏡頭,眼球由左掃去右,似在讀稿的「演員」。有不少網民推斷此片疑是由建制的「作品」?

昨日導演李力持在FB貼了一個留言,內容大致為:「絕不投降拒絕道歉!建制你班癈(廢)炳當然可以唔出聲唔做嘢扮無辜,我有咩可以幫到手?你哋起碼出錢幫手剪好啲片對抗對手……立行(即)行動救港!200萬人上街喎!怕佢條毛,我有13億人加500萬人!無論點!不能認輸!」隨即有人在網上留言,指李力持曾在董之英培訓演出,與學生拍過幾條網片,令人聯想與此片的種種關係?

李力持今日再在FB發功:「想抹黑我呀,好很驚呀,癈(廢)青只有癈(廢)橋,我家下旁邊全是國安和強力部門。」,之後POST出「致年青人」那條片的主角相,留言「癈(廢)青!仲唔出黎指證我!話我餵你食藥,逼你拍!英雄你有料到!起碼靚仔過痴瘋隻老鼠!你上位!夠扑街我撐你!」之後在新戲開鏡儀式,對住燒豬頭發出奸笑猛講:「我真係好驚呀!好驚呀!」不過轉過頭又把兩片刪掉。

鍾意就快D Share啦!