掃呢頁CODE去手機

2019年7月12日 星期五

政Whats噏:政Whats噏:網民號召踩上漢奸黎屋企搞「連儂牆」 __,連儂牆,


網民發起到漢奸黎的何文田大宅搞「連儂牆」,講明見牆就貼、撕一貼百。(設計圖片)被指係違法佔領行動(佔中)「幕後黑手」同「金主」嘅壹傳媒黎智英(漢奸黎) ...


網民發起到漢奸黎的何文田大宅搞「連儂牆」,講明見牆就貼、撕一貼百。(設計圖片)


被指係違法佔領行動(佔中)「幕後黑手」同「金主」嘅壹傳媒黎智英(漢奸黎),不時唱衰香港被人詬病,早前同美國國務卿蓬佩奧及美國副總統彭斯會面,傾《逃犯條例》修訂同香港自治等議題,被官媒點名怒轟賣港。有網民睇唔過眼,決定要將「連儂牆」發大,擴至漢奸黎屋企,以及英國同美國駐港領事館!

佔中搞手漢奸黎至今仍未落鑊,外界炮轟律政司司長鄭若驊給予保護傘,令佢繼續逍遙法外,同時亦令佢肆無忌憚,搞亂香港。尤其係包括漢奸黎在內嘅「搞事四人幫」,喺反修例事宜中一直高調攪局,漢奸黎更同民主派喺反修例事宜上大合唱,早前喺多次反修例遊行中,佢更似係喺佔中期間擔任指揮「做上癮」,不但喺中途插隊,更不停催促遊行人士行快一啲,自己更超越隊頭領行,儼如遊行總指揮。

喺反修例集會中發生激烈衝突後,政府宣布暫緩修例嘅立法工作,但反修例人士嘅行動持續,聲稱網民號召先後去圍警察總部、政府總部同律政中心,搞到政府運作癱瘓,而示威者嘅行動更變本加厲,早前更衝擊立法會大肆破壞,癱瘓立法會嘅運作。

再加上反修例遊行遍地開花,幾乎區區都有遊行,依家社會嚴重撕裂,而佔中期間喺金鐘設置嘅連儂場,現時亦喺多區出現,不時引發謾罵,近日亦因有市民撕走連儂場嘅紙張爆發多次衝突,都唔知點收科同修補撕裂?

喺香港咁動盪同混亂嘅情況下,漢奸黎竟然去咗美國同蓬佩奧同彭斯會面傾過反修例等議題,繼續唱衰香港,已被外界炮轟漢奸黎同境外勢力有所勾結之餘,會面更係挑釁中央政府神經,進一步搞亂香港社會氛圍。

老實講,漢奸黎最喜歡向英國同美國乞求關注,而兩國亦喺修例問題上不斷發聲,亦有民主派議員專程去兩地外訪交流,看似裏應外合齊反香港。網民決定先喺本周六先去兩國駐港領事館「築建」連儂牆,呼籲唔好干預或操控香港。

至於賣港「大旗手」漢奸黎,網民就話喺下周日(14日)踩上其位於何文田大宅,講明見牆就貼,仲係撕一貼百,要求漢奸黎唔好唱衰香港。不過,漢奸黎一直都係靠賣香港維生,面皮又成丈厚,未必貼一貼就叫停到。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!