網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月5日 星期四

楊千嬅:飛老公家鄉開騷 楊千嬅帶埋仔仔捧場 __,楊千嬅,

楊千嬅飛老公家鄉上海開巡唱。歌手楊千嬅現身機場離境大堂,她戴上黑超和穿上黑色西裝外套出現,見到記者忍不住問:「你唔係嚟送我機嘛!」她即言要趕飛機只能邊 ...


楊千嬅飛老公家鄉上海開巡唱。


歌手楊千嬅現身機場離境大堂,她戴上黑超和穿上黑色西裝外套出現,見到記者忍不住問:「你唔係嚟送我機嘛!」她即言要趕飛機只能邊行邊說。而此行是飛上海開巡唱,加上是老公丁子高家鄉,是否總動員一家去捧場?她謂:「丁生屋企人都喺上海,所以阿仔今次係上埋去探爺爺嫲嫲。(逗留幾耐?)做完就返,阿仔要返學。」


講到與老公結婚10周年如何慶祝?她說:「過咗啦,唔使慶祝,平平安安就得。」至於她和周柏豪為無綫拍的劇集《多功能老婆》有傳放生,將於10月播出?她謂:「唔知呀,呢啲公司安排啦。」問到近日心情有冇受影響?她說:「咩嘢呀?」因她正在過入閘機,所以沒有再回應就走了。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!