網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年9月5日 星期四

羅力威:網上駁火 羅力威雨僑結婚一年有暗湧! __,羅力威,羽翹,雨僑,

唔使咁躁嘅…歌手雨僑同羅力威近年時不時去旅行吃喝玩樂,近日佢哋同一班朋友飛到泰國布吉旅行,原本去旅行開開心心,點知羅力威又再「黑面神」上身,事緣羅力威 ...


唔使咁躁嘅…


歌手雨僑同羅力威近年時不時去旅行吃喝玩樂,近日佢哋同一班朋友飛到泰國布吉旅行,原本去旅行開開心心,點知羅力威又再「黑面神」上身,事緣羅力威喺社交網「大控訴」,話陪朋友同老婆食街邊嘢,熱到出火嘅佢,話一食覺得好垃圾,但竟然有人話好味:「一個二個講到街邊嘢有幾好食幾好食,唉好啦,我陪下你哋,求其咬兩淡啦,首先環境已經唔講,當焗桑拿,一食第一啖把鬼火,咪就垃圾,但真係有人話好味仲食兩碗,認真吹脹!」


點知老婆雨僑懶理老公感受,除咗做「花生友」欣賞佢黑面之外,仲大爆佢嬲到開埋IG直播:「就有個人,被迫跟我哋去食佢最憎嘅街邊嘢,又唔啱食,又熱,黑晒面,我哋一齊欣賞吓佢心口啲汗同充滿張力嘅表情,又或者細閱番佢自己本身。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。





來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!