掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

林心如:瓊瑤開聲!林心如喊晒口爆差啲做唔成紫薇 __,林心如,瓊瑤,

唔好喊,「紫薇」係屬於你嘅!!43歲台灣女星林心如為老公霍建華婚後誕下一女,依家依然非常活躍於幕前,似乎未有停下腳步嘅意欲。其實林心如自1998年飾演 ...


唔好喊,「紫薇」係屬於你嘅!!


43歲台灣女星林心如為老公霍建華婚後誕下一女,依家依然非常活躍於幕前,似乎未有停下腳步嘅意欲。其實林心如自1998年飾演《還珠格格》中「紫薇」一角,造就經典神劇紅透亞洲,不過佢喺最新一集嘅大陸真人騷《親愛的客棧3》預告中,眼角含晒淚咁直認當年曾被要求換角,唔畀佢做紫薇!


節目中林心如被問到「覺得這個行業殘酷嗎?」佢即道出當年拍《還珠》時,因為紫薇一角喊戲多,但佢就因為喊唔出,差啲就被瓊瑤狠換人:「我那時候拍《還珠格格》的時候,有要被換角,去哭着求阿姨(瓊瑤)不要把我換掉。」林心如重提險被易角一事時,眼角滴淚珠搖搖欲墜,受訪到一半更直接落淚,感觸良多。


而佢由少女變人妻、人母,角色上多少有限制,林心如直言暫時佢仍無法接受演女主角阿媽,依家升呢製作人嘅佢亦感慨有退下嘅念頭:「可能有一天不能接受的是我演女主角的媽媽,那我就不會演了。我努力了20年,覺得可以鬆口氣了吧!」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!