掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

余香凝晒「拖友」恨嫁 __,余香凝,

余香凝晒男友視角相,但似乎只係拖住姊妹。
余香凝晒「拖友」恨嫁余香凝(Jennifer)與Jessica屬同一間經理人公司,情同姊妹。Jennifer昨晨開完早班,即趕飛台灣飲喜酒,並在機場上 ...


余香凝晒「拖友」恨嫁

余香凝(Jennifer)與Jessica屬同一間經理人公司,情同姊妹。Jennifer昨晨開完早班,即趕飛台灣飲喜酒,並在機場上載男友視角拖手相:「得你哋有得拖手去台灣咩?我都有」其實是與同公司的陳詩欣、鄧穎堯同行。Jennifer透露此行迂迴曲折:「本來諗住同詩欣飲完留幾日喺台灣玩,點知要趕戲,我飲完要即走。前幾日突然又話唔得,都係飛唔到,我同新娘子講咗嚟唔到,好唔開心,因為難得一家人飛晒過去,好想見證公司嫁女呢件事,好彩後來劇組肯放我走,我咪即飛!」

雖然今晨就返港繼續開工,但Jennifer揚言不醉無歸:「我哋成班鍾意飲酒,Jessica有After Party,我預咗盡興!」好姊妹出嫁,她坦言有顆恨嫁的心:「不過相士話我要到30幾歲先結婚,所以依家做嘢先。我知自己未夠成熟,但都恨嫁。」另外,前晚她為馬浚偉演唱會做嘉賓,開騷前專誠買蛋糕為對方慶生。






鍾意就快D Share啦!