掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

章子怡:捧巨肚報喜!章子怡宣布懷孕30周 __,章子怡,

恭喜晒!一直屢傳有身孕嘅國際影星章子怡,現身東京國際電影節時,宣布懷第二胎,兼表示已懷孕30周,同時喺網上發文報喜。佢留言:「我來和大家分享喜悅啦!今 ...


恭喜晒!一直屢傳有身孕嘅國際影星章子怡,現身東京國際電影節時,宣布懷第二胎,兼表示已懷孕30周,同時喺網上發文報喜。佢留言:「我來和大家分享喜悅今 ...


恭喜晒!


一直屢傳有身孕嘅國際影星章子怡,現身東京國際電影節時,宣布懷第二胎,兼表示已懷孕30周,同時喺網上發文報喜。佢留言:「我來和大家分享喜悅今日身份~第32屆東京國際電影節評審團主席,未來8天,我會跟其他4位夥伴在14部作品中評出七個重要獎項。今日特殊身份~愛崗敬業堅持工作的準媽媽,孕期30週,體重116斤(持續上升中)這兩個身份都讓我無比驕傲!感謝大家一直以來對我的關心和支持!」


之後,章子怡以評審團主席身份出席東京國際電影節開幕儀式,喺台上致辭時,再度親自公布大肚喜訊。佢以英語及普通話,表示感謝電影節大會對佢信任,又期待喺未來8日欣賞逾40套電影,笑言對肚內30周嘅BB係最好嘅胎教,之後獲全場報以熱烈掌聲。


子怡同汪峰喺2015年拉埋天窗,同年誕下女兒醒醒,一直有指佢哋想追仔,而東網亦喺今年4月率先爆子怡有喜,如今喜訊傳來,認真恭喜晒!


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!