網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月13日 星期三

【媽都有火】Coffee終發聲質問林鄭:安全第一咁基本常識都冇咩 __,Coffee,林芊妤,林鄭,

Coffee終於為社會動盪表態(Coffee IG圖片)
在社交平台上也看到她照顧伯伯的照片(CoffeeIG圖片)今天早上,教育局沒有停課,各區學生要排除萬難上學,被警方無理截查,到今天下午教育局才宣佈明天 ...




在社交平台上也看到她照顧伯伯的照片(Coffee IG圖片) 在社交平台上也看到她照顧伯伯的照片(Coffee IG圖片)


今天早上,教育局沒有停課,各區學生要排除萬難上學,被警方無理截查,到今天下午教育局才宣佈明天停課,而Coffee則在今早終於為社會動盪表態,她在IG限時動態寫道:「林太,你之前咩取消因為有危險,但呢兩日香港咁亂,但就話唔會宣佈停,就只係因為唔想中圈套,what?咁小朋友出門口如果有咩,你個心又過唔過意得去,安全第一咁基本常識都冇咩?不如你自己試吓而家出去行街同大家揮手,媽都有火!」




鍾意就快D Share啦!