網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

馮允謙:馮允謙用眼神「溝」掂18歲黃淑蔓 __,馮允謙,

馮允謙與黃淑蔓合唱聖誕版《尋找白金漢之You'reMyBuckingham》。唱作歌手馮允謙(JayFung)新歌《尋找白金漢》最近在多個流行榜中奪冠 ...




馮允謙與黃淑蔓合唱聖誕版《尋找白金漢之You're My Buckingham》。


唱作歌手馮允謙(Jay Fung)新歌《尋找白金漢》最近在多個流行榜中奪冠,這首歌MV更遠赴俄羅斯海參威拍攝,不過故事男女主角的愛情線似有還無,令人心癢癢,為讓他的新唱片主題「deTour」四部曲有個完美甜蜜結局,公司特別安排黃淑蔓(Feanna)來一個聖誕合唱版《尋找白金漢之You're My Buckingham》,為故事畫下完美句號。Feanna年紀細過Jay,但較他早加入公司是「師姐」。拍攝MV時,導演要求他們四目交投、深情對望,因為太熟關係,扮情深戀人實在不容易,鏡頭後即笑到碌地。Jay笑說:「我唔想Feanna喺度,佢一望我就會忍唔住笑!」同樣地Feanna每次定神望Jay也忍不到會爆笑,要背向對方才可以冷靜下來,非常誇張。Feanna說:「我同Jay太熟,私下經常聯絡,不過佢唔識中文,所以我哋平常喺手機會用火星文溝通,我用廣東話拼音嘅英文字,但佢就用英文拼音,例如我寫G M G即係『知唔知?』,又例如『你』字,我用nei 佢就用nay,各有各寫法,但又溝通到,而且啲對話拼埋一齊好得意,旁邊人未必睇得明,但我哋習慣咗就明,仲打得好快。」


Jay視合唱歌為聖誕禮物:「好多謝 Feanna 送咗一份咁好嘅聖誕節禮物畀我,我喺故事裏本來只係一個單身漢,有佢加入,一雙一對,個故事就完美」Feanna卻佻皮地說:「可惜歌詞話我要你等10年,至肯安定落嚟返你身邊。」問到若真有如此情深男士癡心守候,Feanna會否仍然決意撇下他出去闖蕩?她說:「如果有個男仔咁鍾意我,我會好感動,不過我依家得18歲,咁細個,當然要先完成學業見識過世界之後,至會安定落嚟組織家庭。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!