網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

賤價續約?唔亂搞關係? 黃心穎「豪語」星途繼續發亮 __,黃心穎,

賤價續約?唔亂搞關係? 黃心穎「豪語」星途繼續發亮

賤價續約?唔亂搞關係?黃心穎「豪語」星途繼續發亮藝人黃心穎今年4月因偷食許志安導致敗走美國,潛水8個月後日前終於返港,有傳她是為了復出鋪路「試水溫」。 ...




藝人黃心穎今年4月因偷食許志安導致敗走美國,潛水8個月後日前終於返港,有傳她是為了復出鋪路「試水溫」。昨日,有消息指她今次回港是主動提出約滿後以賤價續約,聽教聽話,更表示不會再亂搞男女關係,洗心革面求復出。

不過,傳聞似乎未有影響她的心情,她在社交網上載身穿睡衣和短褲大晒玉腿布置聖誕樹的相片,並以英文表示:「每年聖誕樹上嘅裝飾品都會重新排列。重要嘅會繼續自豪地高掛,但有啲就會跌落嚟,而有新意義嘅又會取代佢哋。不過總而言之,棵樹係唔會停止照亮房間,並會繼續為嗰啲睇到佢內在美嘅人帶嚟歡樂。」似乎將自己比喻為聖誕樹,暗示會繼續為欣賞她的人發光發亮,似乎一展其復出的決心!

另一邊廂,前男友馬國明似乎未有在意心穎回港,連日來均四出與好朋友聚會。昨日藝人黃嘉樂上載馬國明、唐詩詠和林子善為他慶祝41歲生日的相片。




鍾意就快D Share啦!