網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

李靜儀Heidi:Heidi@SG單飛出騷驚到標汗 __,Heidi,李靜儀,

Heidi個樣真係好緊張咁。組合SuperGirls成員李靜儀(Heidi)以個人身份到電台宣傳新歌,她坦言「單飛」心情緊張,接受訪問也緊張到手震及標 ...




Heidi個樣真係好緊張咁。


組合Super Girls成員李靜儀(Heidi)以個人身份到電台宣傳新歌,她坦言「單飛」心情緊張,接受訪問也緊張到手震及標手汗。問到唱live怎麼辦?Heidi說:「要再準備好啲,都有問吓啲姊妹嘅意見,Aka叫我上台前吸一口大氣,其實過咗上台前緊張嗰一吓,上到台就冇嘢。不過暫時未知幾時會單飛唱Live,反而聖誕會合體演出,都好耐冇五個一齊表演,都好掛住五個一齊表演嘅感覺。」


Heidi被問到單飛後隊員會否變成競爭對手?她說:「唔會,冇諗過係競爭對手,因為大家嘅性格、路線都好唔同,所以有時會單飛,有事就合體,可以兩邊賺錢嘛,哈哈。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!