網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月20日 星期五

羅天宇:羅天宇暗撻戴祖儀?翟威廉:佢係男人公敵 __,戴祖儀,羅天宇,翟威廉,

翟威廉搞笑話羅天宇是男人公敵。藝人翟威廉(William)今日現身《慈善星輝仁濟夜》的記者會,講到好友羅天宇被傳跟戴祖儀拍拖,William笑言羅天宇 ...




翟威廉搞笑話羅天宇是男人公敵。


藝人翟威廉(William)今日現身《慈善星輝仁濟夜》的記者會,講到好友羅天宇被傳跟戴祖儀拍拖,William笑言羅天宇是人的公敵,而且又是網絡紅人,問到他是否知情?他說:「要打波嗰陣再問佢,其實我成日都同戴祖儀打波。(叫佢一齊玩Happy Live?)佢上過一次,但有機會都可以再叫。」


問到覺得二人合襯?他笑言要Fact Check過先,然後扯開話題指羅天宇是「籃球癡」:「打得勁唔勁就唔敢講。(就咁打出友誼波?)係打籃球。」追問可會關心好友的感情事?他坦指比較關心自己,並爆笑自稱隨時備戰:「依家係作戰狀態。(唔叫羅天宇畀啲貼士你?)唔會,咁咪認低威!(但你帳面輸緊?)暫時啫!未到最後一刻都唔知邊個係勝利者,我只係暫時嘅Loser。」


憑劇集《大日子》角逐萬千星輝頒獎典禮「最佳男配角」的他,表示有提名就已經好開心:「其他對手都有好多係前輩、好戲之人。(點拉票?)呢啲唔強求,會教媽咪點投票,同埋我哋有『Happy Live』,直播會叫周志文、周志康幫手呼籲,呢個高招啲,我就扮好被動咁。」又點名睇好許家傑拎「最受歡迎電視男角色」。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!