網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月30日 星期一

亞姐2019:亞姐三甲有樓收 冠軍江雨婷交畀父母處理 __,亞姐,亞姐2019,亞洲小姐,

有樓收,真係開心喇!贏得亞姐三甲的佳麗,均可獲馬六甲酒店式公寓住宅單位作獎品。而雙料冠軍江雨婷,認為自己勝出的原因是有甜美笑容和自信表現,她心情激動說 ...




有樓收,真係開心喇!


贏得亞姐三甲的佳麗,均可獲馬六甲酒店式公寓住宅單位作獎品。而雙料冠軍江雨婷,認為自己勝出的原因是有甜美笑容和自信表現,她心情激動說:「我哋辛苦咁耐,努力建立咗深厚友誼!(會入行?)都想演戲,挑戰唔同類型角色!(點處理獎品樓?)會交由父母處理。」江雨婷今年落選港姐再選贏亞姐,可謂有備而來,她說:「每個比賽準則都唔同,我都有同今屆港姐聯絡,佢哋人好好,大家仍有Keep份友誼。


而香港代表羅思雅屈居亞軍,她表示已很滿足:「唔會唔開心。(輸咩?)可能評判各有喜好,自己各方面表現又有啲遜色!(獎品樓會點用?)用嚟做民宿做生意!(想入行?)都想,亦想唱歌。(表演時走音?)因為突然要唱,喉嚨Ready未,有少少走音!」


至於季軍王騫婭,她則會將獎品樓賣出套現,成立慈善基金幫弱勢社群,尤其是女性。對於今晚表現,她稱:「廣東話唔好,首先要學好廣東話!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!