網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月30日 星期一

馮盈盈:雲文子批馮盈盈復合機會極微 __,馮盈盈,

冇咩機會復合...玄學師傅雲文子日前為無綫節目《#後生仔傾吓偈》拍運程預測,個個主持都有批算「講兩句」,當中不少人問馮盈盈幾時結婚,但當時雲文子就叫她 ...




冇咩機會復合...


玄學師傅雲文子日前為無綫節目《#後生仔傾吓偈》拍運程預測,個個主持都有批算「講兩句」,當中不少人問馮盈盈幾時結婚,但當時雲文子就叫她小心這兩個月,因為盈盈感情運不順,與男友二人命格「死門」相沖,是「分離格」。雲文子接受東網訪問稱:「盈盈事後有上嚟我公司問情況,我都有批算佢同男友格局相沖,所以我都狠批佢分手,但我都有幫佢催運,指點佢專注工作,提升佢事業運,目標係贏視后!(二人會復合?)半年都暫冇合適對象,復合方面,至年中都有相沖,機會好微!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!