網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月30日 星期一

【美女榜冠軍】周子瑜國籍隨時打碎大陸玻璃心 將再影響中華民國總統大選? __,中國,周子瑜,大陸,

美國電影網站TCCandler每年都會揀出全球百大靚女,而早前公佈2019年排名第一嘅就係韓國女團TWICE嘅成員周子瑜。不過,TCCandler所刊 ...






美國電影網站TC Candler每年都會揀出全球百大靚女,而早前公佈2019年排名第一嘅就係韓國女團TWICE嘅成員周子瑜。不過,TC Candler所刊登嘅周子瑜照片之上,竟然同時出現一個大嘅中華民國旗,同埋一個細嘅中國旗,相當耐人尋味。

現年20歲嘅周子瑜出身於台灣,但所屬國家竟同時印有中華民國和中國嘅國旗。對此,台灣網民都憑size大細笑住咁話:「看國旗大小,中國是台灣的一部分。」「笑死,下面(小的)那個(中國旗)是安慰中共用的?」「哈哈,這是在羞辱中國。」

其實周子瑜已經連續5年入選TC Candler嘅全球百大靚女,之前四次都只係印有中華民國旗,點解今次要多此一舉印埋中國旗?據知,TC Candler嘅亞太專利權被中國公司買咗,投鼠忌器,唯有印埋中國旗,免得同人民幣過唔去。

點知,而家隨時搞出大頭佛,甚至有可能影響埋台灣總統大選。

事關出名玻璃心嘅中國人,隨時因為國旗細而發爛渣,搞到周子瑜可能又要公開道歉。點解「又」?2015年,周子瑜喺韓國節目中手持中華民國旗並表示自己嚟自台灣,隨即被批為台獨份子,導致大陸人對佢口誅筆伐,甚至影響所屬娛樂公司賺人仔,周子瑜最終拍片道歉明言:「我始終為自己是一個中國人而感到驕傲。」事件先慢慢降溫。不過,當時適逢2016年台灣總統大選,影響相當之大。無獨有偶,喺2020年台灣總統大選將至嘅呢個時候,周子瑜又夾喺台灣同中國問題之間,隨時又激發台灣民眾對中共反感,影響選情。

如果真係咁,TC Candler究竟係中國嘅豬隊友,定係台灣嘅神助攻?

順帶一提,日本女星石原聰美國籍都可以錯得離譜,竟印上中國旗,呢個所謂「百大美女」評選,認真就輸了。 -----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!