掃呢頁CODE去手機

2019年12月29日 星期日

亞姐2019:亞姐五強出爐 全場竟然噓爆! __,亞姐,亞姐2019,亞洲小姐,

點解要遲啲先宣布第五強?《2019亞洲小姐總決賽》今晚舉行,經過晚裝及泳衣問答環節後,五強終於誕生,包括(2)台灣的翁子涵、(8)廣東的江雨婷、(11 ...




點解要遲啲先宣布第五強?


《2019亞洲小姐總決賽》今晚舉行,經過晚裝及泳衣問答環節後,五強終於誕生,包括(2)台灣的翁子涵、(8)廣東的江雨婷、(11)美加的丁雪怡、(16)阿聯酋的王騫婭以及(15)香港的羅思雅。不過結果出來時,司儀宣布了前四位後,正當大家等候最後一強名字之際,司儀竟然話要過一會兒才再公布,全場噓聲四起。而宣布(2)入圍時,貼中(2)的金剛指自己眼光向來不錯,隨即走過去扶(2)出來,並謂:「我係因為gentlemen啫!」不過在旁的女主持就抵死地暗寸金剛:「你眼光唔好放錯地方。」


香港區冠軍羅思雅成功殺入亞姐總決賽五強,在五強的答問環節中,問她對已故歌手梅艷芳的看法,她表示:「佢係一個好出色嘅女歌手,我最熟悉佢嘅歌曲係《似水流年》。」她隨即唱出《似水流年》幾句歌詞,之後續說:「佢喺舞台上發光發亮,冇人可以取代,一生都貢獻畀舞台,就算有病都完成最後演唱會,而私下亦做好多善事,最終搵到自己舞台。我都希望自己能夠搵到自己一片天,以及最大舞台,用歌聲去感染大家,去過一個對得住自己嘅人生。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!