掃呢頁CODE去手機

2019年12月29日 星期日

爆老婆驚叫第二個男人名字…… 周柏豪自認絕世醋外父 __,周柏豪,

柏豪希望在來年再追一個B。
爆老婆驚叫第二個男人名字……周柏豪自認絕世醋外父柏豪希望在來年再追一個B。周柏豪今個月初由「多功能Oppa」升呢為「多功能阿爸」,自評分數有95分之高 ...




爆老婆驚叫第二個男人名字…… 周柏豪自認絕世醋外父

柏豪希望在來年再追一個B。

周柏豪今個月初由「多功能Oppa」升呢為「多功能阿爸」,自評分數有95分之高!其實婚後的柏豪有了很大轉變,而夫妻融洽的要訣,往往隱藏在相處的細節上。

周柏豪在劇集《多功能老婆》的演技備受稱讚,更連獲「最佳男主角」、「最受歡迎電視男角色」和「最受歡迎電視歌曲」三項提名。

劇中的柏豪是一位「多功能Oppa」,全方位守護楊千嬅、陳煒和朱晨麗三位娘娘,成為「閨蜜四人組」。柏豪直認在家人和朋友心目中都稱得上多功能,經常會問他意見,因本身夠八卦又極度好奇,對不同範疇都有點認識。他坦承以好友而言,的確女仔較男仔多,頭號閨密有情同兄妹的連詩雅,但重點是所有的閨密都一定會介紹給太太認識。不過有一點與角色人物剛好相反,柏豪飾演一個任性的大細路、直至遇上真愛才變得成熟;「同太太一起,我反而像個細路仔,因為太太分析能力好強,負責家中的行政及打理我的公司,而我屬行動組負責實現她做的任何決定,大家各自分工、裏應外合。」

忽然叫「阿強」

有了家室,男人成個世界都唔同晒。「我跟太太相處了10多年、一直都互相尊重,但婚前會保留多些自己的私人時間,而結婚後就會想得更多,並不是太太要我改變,而是自己想盡一家之主的責任,會主動了解屋企有甚麼需要,如果每次都要太太開口,我會好sad,太太都話我變得更細心和溫柔;還有一件趣事可分享,事緣以前太太叫我唔會即刻應,特別是太投入用手機時,更會完全聽唔到,點知有次她突然叫『阿強』,聽到第二個男人名,自然會即刻問她叫邊個?她就說『叫你唔應,咪求其叫個人名囉』!我們相處就係咁幽默,到現在她改口跟BB叫我爸爸,一聽到即刻彈起身,覺得個女需要我……一切毋須刻意,只要有心、就會自然改變。」明顯成功男人的背後,都有個多功能老婆。

有女萬事足的周柏豪,自言一定係呷醋外父。
有女萬事足的周柏豪,自言一定係呷醋外父。
柏豪太太多年來一直在背後默默支持他。

柏豪太太多年來一直在背後默默支持他。



絕對係呷醋外父

月初生了囡囡的柏豪雖然是新手爸爸,但原來早已積存了十年的湊仔經驗。「我一向都好鍾意逗小朋友和老人家開心,加上和太太經常照顧三個分別由4歲到11歲的侄仔侄女,所以這些年可算是一直在為做老竇作綵排,就連『小朋友的走佬袋』要準備甚麼都好清楚。」面對囡囡,柏豪也猶如大細路,他自爆日前才跟囡囡說,「不如我們一齊向媽媽扭計要出街囉,我們好多日無出街了,哈哈。湊BB真係好好玩,每日睇住自己個小朋友有改變、有進步,感覺好開心,每天還會影好多相和記錄BB的成長過程。」

子女是父母的鏡子,笑問最擔心囡囡重演其甚麼「曳」事?「很好彩阿媽話我無反叛期,由細到大都係咁樣,最多都係多嘴、好動坐唔定,但唔難教,而且阿媽教得好,令我們三兄弟與家人的關係都好好;所以我都會效法阿媽的教育方針。但始終做爸爸的一定會被個女『騎住』;不過我和太太有共識,會好好照顧個女,但不會太過於協助其成長,即不會凡事都幫囡囡完成,希望教會囡囡貼地的生活,學習忍耐、堅持、自立,能自己處理事情;不用囡囡做出甚麼特別的成績,最重要小朋友開心健康、做一個好人已經好足夠。」

始終是前世情人,從老竇角度,柏豪已預計到自己一定不會做怪獸爸爸,但絕對係呷醋外父!「由於我是天蠍座,本身已經係呷醋大王,好希望成為女兒的中心,但女仔拍拖後,男朋友就係她的整個世界,感覺好似原本屬於自己的東西要畀咗個男仔……。外母已開始向我輔導,說不是個女畀人攞走,而是多咗個仔。」

和太太結婚後,柏豪自言要顧慮的事更多,責任也更大。

和太太結婚後,柏豪自言要顧慮的事更多,責任也更大。
柏豪太太生完BB,由家人陪出院。

柏豪太太生完BB,由家人陪出院。



發功追鼠B

提到囡囡很旺自己,柏豪高興指,「真的,自從有了囡囡後,我已中過三次六合彩的安慰獎!」他不諱言想再追小朋友,但太太傷口仍有點痛,所以讓太太先休息,明年再發功追鼠B,如果成功追個仔湊成「好」字固然好,但和太太都崇尚自然,生仔生女都無所謂。

作為老公和老竇,柏豪自評值95分!「因為我問心無愧,真係去到盡,將所有嘢都畀晒她們,尚欠的五分是半夜餵奶時會太攰起不到身,但太太即使睡着,只要BB有少少聲音,都會很敏感的立即醒過來,可能BB在媽媽肚內已建立了這份聯繫,相信好多男人都會很羨幕,不過女人生bb真的很辛苦很危險,由懷孕到生育、再到餵母乳,都要作出許多的犧牲。所以男人對女人或太太真的不應有任何投訴!」

撰文∣林子棠攝影∣鄧國良

原文《星島日報》名人雜誌(逢周日見報)

自認湊女很快上手的柏豪,皆因之前早有湊侄仔侄女經驗。

自認湊女很快上手的柏豪,皆因之前早有湊侄仔侄女經驗。
在《多功能老婆》中,柏豪和黃浩然、千嬅鬧出三角關係。

在《多功能老婆》中,柏豪和黃浩然、千嬅鬧出三角關係。
柏豪與劇中三位女主角千嬅、陳煒、朱晨麗成了閨密。

柏豪與劇中三位女主角千嬅、陳煒、朱晨麗成了閨密。
憑《多功能老婆》一劇,柏豪將爭奪三個電視獎項。

憑《多功能老婆》一劇,柏豪將爭奪三個電視獎項。
柏豪作為人夫和父親,自認可得95分。

柏豪作為人夫和父親,自認可得95分。

鍾意就快D Share啦!